Hulp gezocht voor reparatie CW C60 crystal/glas

Is er iemand die een adres weet in Nederland, of eventueel buitenland waar ik mijn CW C60 chrystal kan laten repareren. Zoals op de foto te zien in het glas van de Dial defect gegaan en loopt de wijzer steeds vast bij het dragen. Alle hulp is welkom! Alvast bedankt voor tips!

Er zullen ook splinters in het uurwerk gekomen zijn, je staat er verbaasd van hoe snel dat gaat via het datumvenster en middengat.

Wordt haast zeker ook een volledige service. Al contact gezocht met CW zelf…? Heel soms is een factory-service wonderlijk voordelig. Meestal niet. :sweat_smile:

Gewoon naar CW? Of mis ik een dingetje waarom dat geen optie is…

1 like

Ja dat kan ook, alleen zag ik op de site dat je de aankoopbon nodig hebt, en ik heb deze overgenomen van iemand.

Ik zou beginnen er een mailtje aan te wagen. Nee heb je…

Uurwerk is een Sellita SW-200 zo te zien (dank aan de semi-transparante wp) of zelfs nog een 2824-2. Is geen kunst, service een paar honderd bij een pro als de veerton zonder openen terug mag. Ligt aan de leeftijd.

Als dat een vlak saffierglas is zonder bollings-fratsen, is het voor een handjevol tientjes te vervangen. Plus werk natuurlijk. En heel misschien heb je mazzel qua splinters.

welnee, het is geen garantie maar service

Ze vragen om ordernummer etc. in het contactformulier, maar er staat bij dat als je die niet hebt, je de klantenservice moet contacteren.

repairs@christopherward.co.uk