Hulp in zoektocht naar tank horloge

Goeiemidach, de laatste tijd ben ben in op zoek geweest naar een tank horloge nu ben ik verschillende mogelijke opties tegengekomen, onderandere een Seiko tank

en omega 5110404 .
Verder ben ik ook fan van de Cartier tank aleen licht deze aanzienlijk buiten mijn budget.
Nu vroeg ik mij af of jullie toevallig nog meer horloges weten in deze steil waar ik misschien totaal overheen heb gekeken.

4 likes

Dag taalacrobaat,

Is de Geckota R-01 iets voor je?

hqdefault

Groet!

20 likes

Ik weet niet wat je budget is, maar weet wel dat destijds @anon34385602 een paar Cartier tanks had liggen. Misschien heeft hij er nog eentje liggen en ik weet dat hij dan een schappelijk prijsje voor je zal maken, hij trekt niet het vel over je neus. Je kan altijd even contact met hem opnemen, je weet maar nooit :wink:

4 likes

Die hoor je niet vaak😂

2 likes

Hoi Ferry,

Dank voor het taggen en voor jouw vriendelijke woorden! :blush: Zijn alle drie verkocht, anders had ik deze meneer uiteraard graag geholpen.

4 likes

Oris had laatst ook nog aardige modellen uitgebracht :+1:

2 likes

Dat is idd ook een goede optie dank voor je aanbeveling

1 like

Klopt, die zijn best leuk.

6 likes

En allebei even duur :rofl:, nee hoor die Geckota is betaalbaar dus goede tip van Han :+1:

Zijn idd leuk maar ook buiten budget had ik misschien iets beter moeten aangeven budget ligt rond de €300

1 like

Seiko beste alternatief

1 like

Als je ze tweedehands kunt vinden, is vratislavia conceptum avantgarde misschien een optie?

7 likes

Misschien is dit wat voor je een Seiko SWR052P1 aanbieding bij mooihorloge.nl

1 like

Hè dat is jammer.

Want er gaat er 1 in het blauwe komen een dezer.

:grin: dit is geen advertorial.

10 likes

s-l400

12 likes

Dat is nou exact wat ik zocht :rofl::rofl:

2 likes

Je zou kunnen overwegen naar vintage seiko 2220-3031 kunnen kijken zwerft er dacht ik nog ergens op het forum nog 1 rond.

1 like

Kijk ook eens naar het merk Lip. Mooie horloges met een fraaie historie.

https://www.lip.fr/fr/21-churchill

Of de Cambridge van Rotary. Zelfs met saffierglas voor een hele schappelijke prijs!

https://www.rotarywatches.com/cambridge

Wat is ongeveer het budget? Ik heb laatst nog voor een vriendin een Cartier Tank aangekocht voor 600 euro. Duurt even, maar het is te doen…