Ik heb normaal gesproken nooit problemen met PAYPAL .
Niet met kopen en niet met verkopen.
De betaling verloopt probleemloos als de koper gewoon vraagt naar jouw PAYPAL adres (je email adres) en daar het geld op stort.
Wanneer het op je rekening staat is het ook jouw geld.
De koper is inderdaad erg goed beschermd, kan dus achteraf gaan claimen!!
Die 4 procent laat ik de koper ook betalen (ik betaal die 4 procent ook wanneer ik iets koop).
Liever verkopen met overschrijving op je bankrekening ; gaat ook makkelijk met je IBAN nummer.
Een bank verdient netzogoed aan jouw transacties… en ik vind het niet meer dan redelijk dat je een vergoeding betaald voor een transactie die door een ander voor je wordt beheerd…
persoonlijk heb ik ook geen problemen met PayPal, zowel met betalingen aan anderen als met betalingen aan mij…
Ik heb gemailed dat ik bof want mijn collega gaat bij hem passeren op zijn weg naar zijn vakantiebestemming en zal het volgende zaterdag komen afzetten bij hem.
Of het hem past?
As hij er op ingaat zo veel te beter anders direct naar stap 2
Nadien zal ik hem melden dat de collega vroeger diendelangs te komen, maar dat hij het horloge kan ophalen bij hem in de buurt. Hij kan zelf kiezen:
Ik geef dan het adres op van het prison, de gendarmerie en een ziekenhuis (met vermelding van een afdeling voor geestesgestoorden).
Ik heb gemailed dat ik bof want mijn collega gaat
bij hem passeren op zijn weg naar zijn
vakantiebestemming en zal het volgende zaterdag
komen afzetten bij hem.
Of het hem past?
As hij er op ingaat zo veel te beter anders direct
naar stap 2
Nadien zal ik hem melden dat de collega vroeger
diendelangs te komen, maar dat hij het horloge kan
ophalen bij hem in de buurt. Hij kan zelf kiezen:
Ik geef dan het adres op van het prison, de
gendarmerie en een ziekenhuis (met vermelding van
een afdeling voor geestesgestoorden).
Je idee is leuk, en begrijpelijk gezien je teleurstelling en verontwaardiging.
't Zal echter zonde van je tijd zijn, want daar gaat zo’n figuur dus helemaal niets mee doen. Die wachten gewoon de verkopers af die netjes versturen. Hebben ze een verzendbewijs, hoor je er ook nooit meer wat van, buit is immers binnen.
Ohja… pas ook goed op met verkoop als de koper 't geld wil overmaken via Western Union… daar schijn je’t geld ook makkelijk terug te kunnen halen… dus ze hebben het artikel, en de munten terug…
Nee andersom. Zij pakken je geld en sturen niks
op. En dan valt er niets te achterhalen.
Aan de kopende kant zijn er vast ook legio mogelijkheden voor de doorgewinterde scammer om via WU jou de indruk te geven een succesvolle betaling te hebben gedaan…
Nee andersom. Zij pakken je geld en sturen niks
op. En dan valt er niets te achterhalen.
Aan de kopende kant zijn er vast ook legio
mogelijkheden voor de doorgewinterde scammer om
via WU jou de indruk te geven een succesvolle
betaling te hebben gedaan…
die ken ik dan nog niet, want je haalt t geld gewoon op. tenzij t n soort spoedopdracht is en dat ze per email n nep kwitantie emailen. kijk, betaald dus gelijk opsturen svp.