Hulp met horloge in Eindhoven

Beste mensen, ik heb een prachtig horloge gezien bij een winkel in Eindhoven, maar ik loop tegen een probleem aan: de afstand is voor mij te groot. De winkel wil het horloge helaas niet verzenden. Omdat het om een gewild model met korting gaat, ben ik bang dat het snel uitverkocht is. Heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken, of is er wellicht iemand in de buurt van Eindhoven die mij zou willen helpen?"

2 likes

(Aan)betaling doen, ophalen wanneer het land uit de paniekmodus is.

3 likes

Het probleem is het opladen en ze laten me het horloge ook niet reserveren

Om wat voor horloge gaat het @Okboomer en welke winkel?

Wat bedoel je daarmee? Welke hulpvraag heb je? Dat iemand het horloge voor je ophaalt, het aankooppbedrag voorschiet, je vervolgens het horloge opstuurt en dan een terugbetaling van je ontvangt?

1 like

Ik heb je een PB gestuurd :+1:t3:

1 like

Dat klinkt top, bied jij deze service aan? Want ik zag nog een prachtige Rolex van massief goud toevallig in je geboortedorp, alleen woon ik in Uganda en kan ik door de sneeuw zelf niet komen…

15 likes

Oke sorry laat maar

Had het vanzelfsprekend graag voor je gedaan ware het niet dat in mijn geboortedorp helaas geen massief gouden Rolexen verhandeld worden. Van de dorpen waar deze verkrijgbaar zijn woon ik zelf helaas ook ver weg. :grinning:

1 like

Betreft het hier soms de date van 5950? Daar kan zelfs nog ietjes vanaf heb ik begrepen, ligt al een tijdje in de etalage. Gewoon bellen, deal maken en centjes overmaken, ophalen doe je als de sneeuw weg is,niet moeilijk

1 like

Linkje ? Welk model/ winkel ?

Weet zeker als je netjes het geld overmaakt het horloge gewoon klaar ligt om op te halen.

Ken weinig gerenommeerde zaken in Eindhoven die dit niet zouden accepteren :thinking:

Beste leden… het is geregeld :ok_hand: Iedereen kan terug in zijn mand :joy:

13 likes

Jij brengt die patek ff langs?

1 like

Kans is klein met TL1 dat iemand het horloge voor je gaat aanschaffen.

Wat als je gewoon betaald via bankoverschrijving? Dan hoeven ze hem niet te reserveren, maar enkel te bewaren tot je uiteindelijk ruimte hebt en je het horloge later nog op komt ophalen.

1 like

Ik ga nog wel even window shoppen dadelijk ben wel benieuwd nu. :joy:

1 like

Mooi dat dit hier nog kan! :+1:

@Okboomer, alvast gefeliciteerd en ik kijk uit naar een bijbehorend NA draadje over een horloge met (nu al) een verhaal. :smiley::tada:

5 likes

Een dikke shout-out naar mannetjemar

Ik wil hier even mijn grote dank uitspreken aan .mannetjemar Hij is zo vriendelijk geweest om een horloge voor mij op te halen in Eindhoven.
Zonder deze hulp was het een lastig verhaal geworden, maar dankzij deze topservice van een mede-forumlid is het horloge nu veilig in mijn bezit. Dit soort acties maken dit forum echt goud waard. Nogmaals ontzettend bedankt voor de moeite! :raised_hands: :watch: Dit is het horloge btw

26 likes

@Okboomer graag gedaan! En nog meer dank voor het vertrouwen :pray:t3:

Hierbij nog een paar mooie foto’s van je horloge. Een prachtige Seiko Alpinist… :sunglasses:

Geniet er van!

16 likes

Topper :muscle::+1: @MannetjeMar
Gefeliciteerd @Okboomer :clinking_glasses:

1 like