Doorsparen voor een Rolex!
Ik zou gewoon bij het plan blijven en de Sub no date kopen waar je voor gespaard hebt
Doorsparen voor een Rolex!
Ik zou gewoon bij het plan blijven en de Sub no date kopen waar je voor gespaard hebt
Duiker - check.
Stalen band - check
Vette lume - vetter ga je 'm niet krijgen
Verstelbare sluiting - check
Binnen budget - ruim.
Een 214270 mk II kopen met de glidelock band uit het blauwe.
Duiker maar wil je dat als ‘1-piece’?
Stalen band✅️
Vette lume
En verstelbare clasp die effectief perfect kan afgeregeld worden✅️
Horloge dat je nagenoeg overal bij kan dragen
Klaar <10K
You are welcome
Ik zou hiervoor gaan.
Bij Kramer zag ik van de week een 6-2023 voorbij komen voor 11.5 op insta. Geen idee of die er nog is en wat de staat is. Maar voor zo’n jonge wel goede prijs bij GD vond ik.
Mijn ideaal is ook één duur horloge plus een beater maar het lukt maar matig. Maar wellicht is een DJ iets? Die is er in allerlei soorten (en maten maar ik begrijp dat de 36mm verre de voorkeur geniet op HF)
Akkoord maar er zit wel verschil op als we over kwaliteit/draagcomfot spreken imo… enja ik heb er veel van Tudor gehad
Als 2de horloge ja maar als enige is een 36 me te klein.
Ik ben niet de makkelijkste
Haha wij allemaal niet anders hadden we een TW steel om de pols en een hoop geld over voor andere hobbies.
Een Railmaster vind ik echt tof zelf of anders iets van GS. Of een 40mm AK (lekker funky) of explorer (lekker saai allround)
Je kunt ook een andere no date oppikken
Ga voor de no-date Sub met glidelock en geniet ervan. Wat daarna komt, zie je dan wel weer.
Ja eh… ik zou ook eens kijken naar een sea dweller 16600 of 16660 ( alhoewel dat laatste misschien niet gaat lukken binnen budget)
Hoe dan ook een 5digit seadweller.
Helaas geen glidelock. Maar verder een van de mooiste duikers. Wel met datum, niet met puist.
Of een tudor fxd black. Te koop voor ik geloof €3900.
Heb je nog geld over voor een bb54 of een oris 65 diver chronograph
BB54 met T-fit clasp kopen.
Kwantificeer dat eens. De BB54 is kleiner, platter en beschaafder van maat, de clasp is universeel heilig verklaard en de kwaliteit schijnt meer dan prima te zijn.
Andere horloges van Tudor zijn geen BB54, net zomin als een Dweller een Sub is, uiteraard.
Aquaracer