Normaal draag ik enkel maar een stalen band op mijn horloges. Nu wil ik met de bb58 (black) wat vaker van banden gaan swappen… buiten de rubberen strap van Vanguard heb ik geen idee welke er nog bij zou passen
Vandaar graag jullie advies van merken/materiaal/kleuren.
Ps: alles behalve Nato banden
Tsjaaaa nato en rubber is toch wel het meest toepasselijk voor duikers… Zwart rubber is geweldig op deze, misschien is er een met een klein rood accent?
Geen nato
Ja ivm dat rood accent is geen slecht idee. Die nato dat wordt niets
Ook wel classy:
Is een officiële Tudor strap met vouwsluiting, denk wel dat daar een prijs aan hangt.
Maar leer blijft raar bij een duiker…
Toch nato denk ik. Vind ik iig altijd het mooist. Crown&buckle heeft mooie banden.
Misschien heeft crafter blue mooie rubberen banden voor de bb58
Edit: CrafterBlue heeft alleen banden voor de 41mm
Je hebt alle banden al die ergens op slaan. Zeker omdat je
Dit zegt
Met rood accent:
Dat is de 41mm, zie roos als logo op de dial.
Alles behalve een rubberen band met ronde/aansluiteinde uiteinden. Die tudors kwamen toch met distressed leren straps? Dat lijkt me er wel mooi bij.
Hebben ze niet ongeveer dezelfde fit en aanzetbreedte, ik heb geen idee…
Originele leren banden van Tudor met vouwsluiting zijn wel rond de 400 euro zover ik gezien heb, blijft best prijzig voor wat swappen…
Maar ik moet weten waar ik kwaliteitsvolle banden kan bestellen ( buiten vanguard en cns ben ik er niet zo in thuis) en suggesties van de stof of kleur is altijd handig
Kijk eens op de site van bulang en sons. Als je zoekt op bulang bb58 black krijg je de style guude te zien. Heel veel mogelijkheden voor jouw bb
Bedankt!
Dat bedoel ik heb je een link?