Hulp met Ruhla Digi 73 gevraagd!

Al eerder gepost zonder resultaat dus bij deze nogmaals:

Hallo medehorlogeliefhebbers!

Ik ben Robert uit Leiden en ben een groot liefhebber van horloges uit de USSR, Rusland, Wit-Rusland en andere arbeidersparadijzen van weleer. Mijn geliefde heeft mij december 2006 voor ons trouwen een schitterende Oostduitse Ruhla Digi 73 gegeven. Wat een geweldig cadeau! Helaas loopt het horloge slecht; leg je het neer, dan stopt het binnen 1 a 2 uur, houd je het om dan loopt het langer maar zeer onregelmatig.

Ik heb mij laten vertellen door medeforumlid Pajero dat zich onder de leden kenners bevinden die in staat zijn om reparaties te verrichten aan dit soort horloges. Vandaar natuurlijk mijn vraag: zou zich hier iemand misschien willen wagen aan het opnieuw tot leven wekken van mijn mooie Ruhla? Uiteraard worden allle kosten vergoed.

Bedankt en ik hoop van jullie te horen,

Robert

Lijkt me dat foto’s onontbeerlijk zijn om een inschatting te kunnen maken.
Ik kan je zelf niet verder helpen, ik ren ook maar naar een horlogemaker bij mankementen!

Hallo Bruvtilov, welkom op dit horlogeforum. Helaas ben ik geen horlogemaker, dus daarmee kan ik je niet helpen:( Maar ik heb ook een paar mooie Russische horloges: een Poljot Strela uit begin jaren '60 en een Shturmanski uit de jaren '80 en, o ja, een Wostok automaat, maar die loopt niet meer. Moet ik nog eens een keer openmaken. Hier staan een paar foto’s http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,92845,92888#msg-92888 (in een welkomst berichtje aan een nieuw forumlid).
We zijn hier trouwens gek op foto’s;) En ik ben nu wel een beetje benieuwd naar foto’s van jou horloges:)

Bedankt voor jullie reacties!

Ik zal proberen deze week wat foto’s te maken. Wordt wel een karweitje; ik heb inmiddels meer dan 50 exemplaren. Hoe kan ik foto’s hier posten? Moet ik dat via Photobucket o.i.d. doen?

Groeten,

Robert

Staat in de FAQ: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340. Je hoeft niet alles gelijk te doen, wat ik het vat zit verzuurd niet:)