Hulp nodig bij Tudor Snowflake 9411/0

Ik kan het ook ophalen in Duitsland. Geen probleem. Is de prijs nog lager vanwege mindering in verzendkosten en PayPal bijdrage.

@GOLDFIN9ER
Je weet natuurlijk ook dat het zogenaamde mooie verkleurde tritium door allerlei handigheidjes kan verkregen worden…

Er werd al eerder verwezen naar een exemplaar op Marktplaats. Dat verschil in verkleuring tussen wijzers en indices vind ik dus niet mooi.
De rotte wijzerplaten vind ik dus ook niet mooi.

Ik ben op zoek naar een mooi horloge uit mijn geboortejaar 1975. Ik ben ook meer van de moderne klokken. Vandaar ook deze :wink:

[URL=http://s867.photobucket.com/user/vierport/media/DSC_1253_zpswzwmpmwm.jpg.html]

[/URL]

Idd,van de kosten die je bespaard kan je de plaat en de wijzers van laten “inkleuren”.
Dan denk ik dat je een supermooie Sub heb uit je geboortejaar,een band vinden is niet zo moeilijk!

Niet laten inkleuren!!! Das gewoon faken!

Als jij 4K een goede prijs vindt voor dit horloge, dan is het toch prima.
Ik zou zelf doorzoeken naar een exemplaar met meer karakter, maar iedereen zoekt weer andere zaken in vintage horloges.

Laten inkleuren moet je overigens nooit laten doen. Maar dat lijkt me voor zich spreken.

Dat spreekt voor zich. Maar dat het gebeurt onder het mom van… dit is een vintage wijzerplaat/ horloge. “Hoe meer patina, hoe meer cash”.

Wat ik ermee wil zeggen is dat daar ook flink mee gerommeld wordt.

En dat is juist mijn vraag. Ik ben een noob op vintage gebied, dus …
Is het dat waard, of niet?

4k correctie… 3,6 bij ophalen.

zonder band, met service bezel, zonder papieren, met spierwit tritium, gepolijst. ik zou zeggen, nee.

al zijn dit soort prijzen wel gangbaar. denk alleen dat je een toffer exemplaar kan vinden voor 4k.

Hou er bijvoorbeeld ook rekening mee dat het plexi vervangen moet worden. Je ziet dat de datumloupe vervormt, dat komt doordat die ooit onregelmatig gepolijst is.

Oude Tudors zijn lastig. Stuur krabong eens een pb, hij is degene die ik in ieder geval zou benaderen.