Het is van hoge kwaliteit. Maar servicekosten zijn hoger.
Ziet er geweldig uit.
Ik heb een prijs gevonden op $ 750.
Maar ik weet het niet zeker. Enorme korting op het merk de laatste tijd.
Elke andere suggestie concurreren zijn kwaliteit en waarde?
Ik herinner me Christoper Ward C60. Andere? Of JR is een goede waarde?
Meen me te herinneren dat dit merk onder de vleugels van Girard-Perregaux opereert. Kwaliteit zit zeker wel goed. Alleen ze schrijven af als een malle. Dus je moet wel zeker weten dat je er een wilt, want weer doorverkopen kost je gegarandeerd (veel) geld. Maar het zijn mooie horloges.
Dir merk wordt al tijden aangeboden met enorme kortingen. MSRP ligt rond de 3k (?) maar online zijn ze te vinden vanaf 750 USD. Dat zegt iets over hoe gewild het merk is.
Gebruik de zoekfunctie even. Paar maanden terug is dit merk hier nog besproken. Toen leek het erop dat het niet meer bestaat.
Ca. 650 EUR voor een basisbeurt, aldus de Girard Perregaux AD.
Ik heb er ooit eentje gehad en was zeer aangenaam verrast over de hoge kwaliteit in afwerking en materialen. Ze zijn niet echt gewild in de tweedehands markt, maar als je niet van plan bent om hem weer snel te verkopen dan is het zeker geen slechte aankoop.
De stalen band vind ik persoonlijk 1 van de beste banden die ik gehad heb, ondanks de diameter van 44mm vond ik het horloge goed draagbaar rond mijn pols (18 cm).
Ik heb 3 horloges van Jean Richard, waaronder het exemplar van Eric PP. Het zijn kwalitatief erg mooie klokjes. Voor de prijs die wordt genoemd voor de Aquascope krijg je veel waar voor je geld. Ik heb ook meerdere horloge van Christopher Ward en die zijn kwalitatief toch van een mindere kwaliteit dan de Jean Richards.