Hallo allen,
vandaag maar weer eens een nieuw projectje onder handen genomen.
Iemand enig idee welk caliber dit is?
onder de balans staat enkel een driehoekje met hierin een S en 50 op de brug van het gangwerk 21 Jewels!
Hallo allen,
vandaag maar weer eens een nieuw projectje onder handen genomen.
Iemand enig idee welk caliber dit is?
onder de balans staat enkel een driehoekje met hierin een S en 50 op de brug van het gangwerk 21 Jewels!
Wat staat er onder de balans?
Klopt Inca,
wederom thx
Ook deze ouwe knaak heeft de nodige problemen.
Het jewel in de centerwheel cock ( hoe noem je de plaat die over het centrumwiel zit) is ontbrekend en er is een tandwieltje afgebroken van het tonrad.
Dus wederom op zoek naar een judex 50 donor of de desbetreffende onderdelen!!!
Alle hulp is welkom!
Bedoel je de bridge (brug?). Een cock heeft maar 1 schroef, een bridge 2 of meer. En denk dat je het dan de train bridge noemt.
Het is in elk geval het eerste plaatje dat net zoals bij een AS1686 over het centrum wiel gaat en ik was ervan overtuigd dat dat centerwheel cock noemde maar aangezien ik geen sholing kreeg ben ik niet zo op de hoogte van de juiste benamingen. Hoe noemt het eigenlijk in het nederlands?
Hier zie je het in een AS1686
Geen idee. Ik moet ook nog steeds nadenken als ik dial of hands in het Nederlands wil zeggen.
@lassale ?
Ha ha, dat zelfde plaatje vond ik ook net. Raderkloof dus toch?
De problemen blijven zich opstapelen.
Ik heb nood aan een donoruurwerk want de lijst met mankementen blijft oplopen.
tot hiertoe zijn er nodig
415 Tonrad ( tandwieltje afgebroken)
443 Tirette schroefdraad stuk
5443 Tiretteschroef denk dat ik die ook best vervang
110 radarkloof ( juweeltje van het centrumwiel ontbreekt) Toch loopt hij na mondage op 295 ampl en +18 seconden.
Dus als iemand me een donor weet liggen of me aan de parts kan helpen hoor ik het graag. Zelf vind ik echt wel weinig onderdelen ofte veel te duur!