hulp nodig met keuze voor een klok

Ik ben aan het zoeken naar een mooi horloge in de prijs klasse rond de 1500 euro soort gelijk aan een Omega Seamaster 300M wie weet iets moois?

Alvast dank voor jullie reacties.

Vriendelijke groet,

Rene

Wat voor horloges heb je al? Veelzijdig en waardevast horloge, die seamaster. Ik zou trouwens wel eerder die omega met oranje bezel nemen.

Tag Heuer Aquaracer

+1
Zonder twijfel!:~
Alleen zit je nieuw dan net iets over je budget, denk ik.
Maar dit is toch gewoon onweerstaanbaar?:slight_smile:

WesleyW Schreef:

Tag Heuer Aquaracer

Ik heb al een locman 1930 automatic, seiko sportura automatic, breil one titanium en edox wrc

Valt wel mee. Nieuw kost deze 1700e. Beetje afdingen en je zit zo onder de 1500e. Ie hebt overigens ook een nieuwe met keramische bezel, die begint echter wel bij 2300e.

TagEd Schreef:

+1
Zonder twijfel!:~
Alleen zit je nieuw dan net iets over je budget,
denk ik.
Maar dit is toch gewoon onweerstaanbaar?:slight_smile:

http://i1093.photobucket.com/albums/i432/MrFitGuru
/TAGHeuerAquaracerCalibre5blue.jpg

WesleyW Schreef:

Tag Heuer Aquaracer

Moet het nieuw zijn, of mag tweedehands ook?

Alle opties zijn open

Maar het moet wel een duiker zijn dus?

Ik vind zelf de Rado D-star erg mooi:

Een Breitling superocean vind ik ook erg mooi, maar zit over je budget (ook tweedehands).

Of een Seiko MM300

Ja het moet wel een diver zijn en minimaal 40mm een omega seamaster ceram8c isbrond de 2500e nieuw ligt dus ruim boven die 1500e

Ik vind zelf die blauwe seamaster ceramic die bij william wien en van wylick tekoop ligt erg mooi

Cepras cayman3000 kon wel eens iets voor je zijn!

Gebruikt kom je de ouwe SMPbrosnan wel voor rond je budget tegen. De SMPcraig zit occasion vaak wat boven je budget. De SMPc(eramic) zit inderdaad ook er over. Maar eerlijk gezegd vind ik 't wel waard om nog iets verder door te sparen als je relatief al best dichtbij zit. Als je budget nu 500 euro was geweest, dan zou ik er anders naar kijken.

Maar mocht je toch voorlopig niet aan toe zijn, misschien dat een Maurice Lacroix Miros iets kan zijn. Een sportief duikhorloge, maar toch met een nette sophisticated uitstraling met een retailprijs rond je budget. Via de baai ofzo kan het voor een stuk minder.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,230375,231101

Ik krijg de indruk dat je gewoon graag een SMP300 wil? Waarom koop je die dan niet gewoon? Ze komen best vaak voorbij, en met een beetje geluk kan je een mooie kopen binnen je budget. Bijvoorbeeld deze
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,1677842,1831912
, precies je budget, en ziet er erg netjes uit (geen idee of die nog te koop is). Ook quartz versies komen regelmatig voorbij, en zijn vaak < € 1000,- te krijgen.

maardein Schreef:

Ik krijg de indruk dat je gewoon graag een SMP300
wil? Waarom koop je die dan niet gewoon? Ze komen
best vaak voorbij, en met een beetje geluk kan je
een mooie kopen binnen je budget. Bijvoorbeeld
deze, precies je budget, en ziet er erg netjes uit
(geen idee of die nog te koop is). Ook quartz
versies komen regelmatig voorbij, en zijn vaak < €
1000,- te krijgen.

Die ouwe SMP automaat vind ik een goei tip van maardein. Misschien niet de SMPc die je zo mooi vind, maar ik vind het nog steeds een prachtige klok.

En occasion wel es gezien iets over de 2k. 6/7 honderd is best een aardig bedrag. Maar als het je droomklok is, dan zou ik zeker doorsparen.

Weten jullie misschien ook een goed adres voor Tag Heuer en toch ook voor Omega?

Reneo1 Schreef:

Weten jullie misschien ook een goed adres voor Tag
Heuer en toch ook voor Omega?

Wat zoek je? Een officiele dealer, grijze handelaar, occasion verkopers of iets anders?

Grijze handelaar en officiële dealer

mvg Rene

Reneo1 Schreef:

Grijze handelaar en officiële dealer

mvg Rene

Officiele dealers is makkelijk heh… effe via de website van 't merk. (Jeetje… wat is het lijstje voor Nederland van Omega ingekrompen zeg!! Wist dat ze met een grote schoonmaak bezig waren om 't exclusiever te maken, maar toch…)

http://www.tagheuer.com/int-en/home#/int-en-store-locator-home/StoreLocatorSearch:isResult=true

Grijze dealers heb ik goeie ervaringen gehad met clockwise.nl en wwwatches.nl, maar d’r zijn er vast wel meer.

Ik zal ook doorsparen voor een smpC of de craig kopen.
Nadat je verder gespaard hebt zal je het ook meer koesteren (heb ik wel :wink: )

Succes :slight_smile: