Hulp nodig van de G Shock fans

Goedenavond mede HF’ers,

Weet iemand van jullie waar je een bandje voor een G Shock kunt bestellen? Ik ben opzoek naar het Cordura bandje van de GA2100BCE-1A, zie foto’s.

Ik heb al gespeurd maar kan het helaas niet vinden dus vandaar dat ik een beroep op jullie kennis doe.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Kijk naar G-Shock adapters voor jouw type (je ziet ze op de foto zitten). Werkt ook zo bij Nato straps op een G-Shock.

Dankjewel voor de tip, deze houd ik achter de hand voor als ik het originele bandje niet weet uit te halen

Camtech
https://www.camtech.nl

Even mailen wat je zoekt, wel model etc
info@camtech.nl

Krijg je vanzelf prijsopgaaf, duurt even maar dan heb je wel wat :+1:

2 likes

Pacparts.com Niet goedkoop. :neutral_face:

Camtech inderdaad. En anders, als je op ‘casio onderdelen’ googled kom je een aantal leveranciers van Casio horlogebanden tegen. Die kunnen hem vast voor je bestellen als ze hem niet op voorraad hebben.

1 like

Top!! Dankjewel!! Die ga ik zeker aanschrijven

1 like

Ja deze club had ik ook al gevonden maar vond ze idd best duur

Heb je al bij jay and kay adapters gekeken?
Die hebben voor meerdere type gshocks de adapters in ik meen voor een 22mm bandje

1 like

De adapters krijg je inderdaad bij verschillende aanbieders, ik zoek nu vooral het originele bandje

Ik heb er een horloge aan vastzitten :wink:

1 like

:joy: :joy: Jij bent deze zoekactie ook schuld!! Als ik jouw Casioak niet in het blauwe gedeelte had gezien had ik waarschijnlijk nooit geweten dat deze ook met een Cordura bandje wordt aangeboden :wink:

Geen dank !! :smile:

1 like

:joy: :joy: :+1:t4: :+1:t4:

Dus als je het bandje wilt ruilen tegen het originele plastice plus cash up van mijn kant hou ik me aanbevolen :grin: