Hulp nodig!

Zou heel tof zijn, maar mij toch wel te duur. Ik moet kiezen tussen de dj of de speedy. Voorkeur dan toch voor de dj

1 like

Snap ik :+1:

Genoeg kenners hier die eventueel mee zouden kunnen kijken naar een DJ

2 likes

Binnenkort komt iemand naar de Speedy koekeloeren.

Spannend hoor, vind het wel jammer dat die eruit gaat! :dizzy_face: Zodra die weg is ga ik wel snel even op zoek naar een dikke datejust uit de jaren 90 (of eind 80?). Zat te denken aan onderstaand als voorbeeld van wat ik wil

Ik begreep dat ik voor een strakke zeker 5k kwijt ben, dus dat wordt nog even een zoekwerkje

3 likes

Rustig rondkijken. Komt vanzelf op je weg. Alleen instappen als je 110% zeker weet dat het de goede is.
Succes!

2 likes

Ga wel voor het beste, neem de tijd. :ok_hand: :smiley:

1 like

Tudor wegdoen en de Omega houden. De laatste is mooier en interessanter. Glycine ook niet wegdoen, veel te leuk horloge.
Vier piece overhouden.

1 like

Heeft dat een reden? Wil je safierglas?

Ik zou de Tudor zeker laten gaan.

De Tag vind ik cool, en levert denk ik ook niet zoveel op. Ik zou t gezien zn leeftijd niet aandurven er nog mee te beaten, dus ik zou dan eerder een inwisselbare moderne duiker/beater halen, tenzij je de Glycine voor die rol wilt houden.

1 like

Mwah, daar is stiekem best veel voor te vangen :grin:

Nee, plexi is ook sexy. Ik begreep (uit nog zeer kort onderzoek, dus dat kan ik mis hebben) dat het uurwerk beter is en dat er quickset is. Dat wil ik wel hebben eigenlijk. Maarja: eerst echt nog even verdiepen dus!

Ik vind de Tag gewoon heel gaaf qua uitstraling. Zeker niet als beater, want dat gaat vanwege de leeftijd en de goudlaag ook moeilijker. Maar ik wil iets gouds hebben en deze vind ik wel onwijs tof. Die wil ik toch zeker wel houden.

De glycine kan niet door als beater met hrlaas maar 1 ATM water resistance. Anders was hij perfect geweest. Ik vind het echter wel een gaaf horloge die ik wil houden.

Ik koop misschien nog wel een goedkoop kleurrijk duikertje als 4e voor erbij die klappen mag vangen en op t strand mag liggen.

Zou heel leuk zijn, maar financieel vind ik het dan wel te duur worden. Anders had ik wel graag deze toffe Speedy erbij gehad

1 like

Ah, zonde. Mijn oude glycine had 10 ATM dacht ik.

Sowieso :wink:. Ik koop er dan ook gelijk eentje voor t leven!

1 like

Ja er is een aantal met 10 of 20 ATM, maar deze versie is wat dat betreft flut. Qua looks en maat vind ik dit dan wel weer de mooiste.

Blijft een bijzonder horloge en die 24h dial vind ik ook wel weer lekker verfrissend

1 like

Precies! Ik ben onbekend met de waarde van de horloges behalve de Tag en de DJ, maar het is niet zo dat je de rest van de leven in de schuldsanering zit toch? Ik hou tenminste wel van een spaardoel :wink:

Je had natuurlijk gewoon je alpinist moeten houden. :slightly_smiling_face:

2 likes

Speedy en DJ… twee mooie horloges en totaal verschillend!

En een G-Shock voor het grove werk

Natuurlijk brengt de Speedy meer… maar ik zou die houden!