Hulp Rolex bracelet

Beste allemaal,

Ik heb even jullie expertise nodig bij deze Rolex bracelet. Ik heb deze net gekocht . Alles ziet er in principe goed uit, maar ik wil jullie hulp toch ff vragen mee te kijken.

Dank alvast, David

Wat is je vraag precies? Ga je deze op een Date zetten?

Is deze echt en inderdaad wil deze op een Date gebruiken.

Ik zie niets alarmerends, maar ik ben ook geen echte kenner wat dat betreft. Deze bracelets zijn minder gangbaar, dat is je voordeel. Lijkt in een redelijke conditie te zijn. Op wat voor Date ga je hem zetten?

1 like

Geen antwoord op je vraag, maar een extra vraag voor de kennerts:

Is de binnenzijde origineel ooit ook verguld geweest?

1 like

Heeft Rolex ooit vergulde onderdelen gemaakt?

2 likes

ja.

1 like

Thx allemaal voor de reacties!. Ik twijfel dus klein beetje omdat het de B-versie is, die dus minder vaak voorkomt. Daarnaast is de band in best goede staat voor pakweg vintage. Dus ik hoop dat anderen ff mee kunnen kijken.

@Sebb, ik ga hem op deze zetten

1 like

@Uitvreter dat is idd ook waar ik beetje over twijfel

Nee.

Ja.

2 likes

Is dat rosé of lijkt dat maar zo door de foto?

2 likes

Altijd lastig. :joy:

2 likes

Haha

Ik moet zeggen datik een beetje kleurenblind ben… maar de afwijking kan veroorzaakt worden door mijn slechte foto skills en gebruik telefoon.

1 like

Ik vraag het omdat ik iemand ken die zo slim was om per ongeluk een rosé band voor zijn geelgouden date te bestellen.
Dan heb je toch een behoorlijk kleurverschil tussen kast en band.

1 like

Dit lijkt mij erg rosé goud, anders die twee even met elkaar in contact brengen wellicht past het een en ander.

3 likes

:joy:

1 like

Zelfs het GIFje is mislukt.

1 like

@Lion , ik zal later een foto samen maken. Ik heb allebei nu ff opgeborgen. Zou wel enorm balen als dat echt het geval is. Dan toch eerst iemand vragen naar kleur goud :blush:

@flowert, thx voor attenderen.

1 like