Na een aantal horloges verkocht te hebben sta ik op het punt een horloge te kopen waar ik toch wel een beetje kriebels van heb gekregen in mijn buik, de Sinn 556I.
Aangezien ik het horloge niet kan passen ben ik benieuwd naar jullie ervaringen? Mijn pols meet 19,5 cm en ben gewend een 42 mm horloges. Al merk ik wel dat het steeds kleiner aan het worden is, ik begon namelijk op 45mm.
Zijn er mensen hier op het forum die het kunnen bevestigen en of foto’s hebben van hun pols met de Sinn 556I?
Dat is hem inderdaad, voor zover ik weet niet uitverkocht, ze maken er ook 1000 van dus dat zou rap zijn. De ook onlangs gepresenteerde Sinn 6200 Meisterbund is wel uitverkocht (slechts 55 stuks van gemaakt) . Anyway, maand geleden besteld en bevestigd door Sinn voor levering ergens in april, spannende week dus
Dank je wel voor jullie feedback. Ik overweeg nu de stap te maken naar een Sinn 104 St Sa, qua uiterlijk totaal wat anders maar geeft me toch wel, na wat gegoogle, een ‘wow’ gevoel.
Mocht je trouwens niet al te veel willen uitgeven, een iets groter formaat dan de 556a wensen (42mm), geen bezwaar tegen een Miyota automaat hebben, dan zou je de Geckota k1 kunnen overwegen. Klaar voor nog geen 200 euri.