Hulp: TAG Heuer Racing 41 mm onderhoud/polijsten/echtheid

Via een veilingsite heb ik een Tag Heuer Racing gekocht incl. garantiekaart en doos.
Het betreft een gebruikt exemplaar CV2014 Carrera Racing en ik wil het laten polijsten (wellicht icm onderhoud).
Daarnaast wil ik het laten controleren of het echt is.

Naar verwachting is het horloge binnen 48 uur binnen (home made foto’s op het forum volgen asap!!).

Heeft iemand een adres (liefst officieel punt)? Via Tag Heuer zelf kan natuurlijk ook, maar ik wil het liefst asap na ontvangst de echtheid controleren. Vandaar dat enige snelheid gewenst is (anders kan ik proberen het terug te sturen).

Fijn als jullie mij kunnen helpen! :+1:

Hierbij alvast een “sneak preview” met foto’s van de veilingsite:

Hij lijkt me vooral smerig.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Smerig? Ik heb horloges in de projectkoffer met meer polskoek dan dit horloge weegt… (gelukkig los in zakjes opgeslagen)

Na aanschaf ?

Ziet er zo 1-2-3 wel OK uit. Display-back laat volgens mij een legitieme 7750 zien. Polijsten zou ik niet te snel laten doen. Ziet er volgens mij nog prima uit, en ik heb veel viezere horloges voorbij zien komen de laatste tijd… :wink:

Ik mis wel de lichte ringen rond de uren/minuten subdials. Nou zijn de foto’s ook wel erg vaag, op grond van deze foto’s had ik 'm zelf niet gekocht eerlijk gezegd. Maar OK, zoek een TH-dealer, niet zo moeilijk.

1 like

Ik heb exact deze gehad, maarkan obv de foto’s niet vaststellen of hij echt of nep is.
Achterkant en band en sluiting stemmen hoopvol.

Spannend, graag goede foto’s bij ontvangst.

2 likes

Ik bedoelde ook dat reinigen mijn eerste gedachte was in plaats van polijsten…

Als ik de foto’s van de originele advertentie bekijk vind ik de letters op de doos opvallend wazig ? en ik kan het mis hebben maar als dit een racing line is waarom zit er dan een boekje van "Professional Golf Watch bij ? " Aan het horloge zie ik overigens geen vreemde afwijkingen.

1 like

Bedankt voor alle reacties. Ik begrijp ook niet waarom dit boekje erbij zit en ik zal dit navragen bij een TH winkel. Heeft iemand goede ervaringen met bepaalde winkels? Ik ben woonachtig in Zeeland en in mijn omgeving zijn er weinig winkels waar ik terecht kan. Ik overweeg om naar Eugene van Baal te rijden in Nijmegen. Daar heb ik toevallig onlangs contact mee opgenomen ivm overname van een demo-horloge. Wellicht twee vliegen in één klap! Als er andere dingen zijn waar ik op moet letten hoor ik het graag.

Komt goed @RobinH, hartelijk bedankt.
Het horloge komt uiterlijk morgen binnen en ik zal asap wat echte foto’s posten.
Had jij toevallig ook een boekje van “Professional Golf Watch” bij dit horloge inbegrepen?

Je kan ook langs gaan bij Ruud van Clockwise. Deze zit in Hellevoetsluis.

1 like

Nee dat had ik niet. Ik zou ook niet goed weten wat de link met Golf is :wink:

Lang geleden een Tag bij Fabery in Goes gekocht. Is volgens mij nog steeds TagHeuer AD, dus zou echtheid, etc toch moeten kunnen checken…