Wat denken jullie van deze tudor sub? Ik kan het voor een onwaarschijnlijk lage prijs overnemen, het lijkt mij een frankenwatch?
Heb te weinig kijk op deze vintage modellen, vandaar mijn hulpvraag.
Alvast bedankt!
Wat denken jullie van deze tudor sub? Ik kan het voor een onwaarschijnlijk lage prijs overnemen, het lijkt mij een frankenwatch?
Heb te weinig kijk op deze vintage modellen, vandaar mijn hulpvraag.
Alvast bedankt!
Je telefoon is leeg.
waarom zou iemand die genoeg kennis en kunde heeft een caseback te openen hem voor zo weinig weg doen? Het kan dat het horloge wel echt en kloppend is maar de advertentie nep is.
Ik kan het dus ook niet plaatsen. Verkoper heeft 500+ positieve reviews en accepteert retouren…
Gehackt account?
Als het te goed is om waar te zijn…, walk away!
€3000,- voor een tudor 9411….
Denk dat ik het antwoord inmiddels zelf al weet😬
Dial zo te zien op zijn best relume, wijzers op zijn best nieuw, gapend gat bij de end link, caseback en kroon op het eerste gezicht verdacht…
Ik zou het er niet op durven gokken.
Heb je serial nummer? Die kun je ook goed checken.
@lexie nog iets dat jou opvalt?
Zag hem ook op een veilingsite.
Nergens een foto van de toch wel belangrijke ingegraveerde nummers.
Dit moet al argwaan opwekken aangezien er genoeg andere foto’s zijn genomen.
Kan je afspreken om het horloge te bekijken?
Nee, het wordt in Japan te koop aangeboden…
Mmm… Begrijp ik dat het een veiling is waar hij wordt aangeboden? Dan komen er iig veilingkosten bij en uit Japan betekent dus import kosten. Waar kom he dan ongeveer uit en durf je dat aan?
De staat zo op de foto’s is niet best ik zou hem voorbij laten gaan
3500 incl importheffing…
Tja. Dan kan je er nog wel wat aan versleutelen lijkt mij. Maar is de bron betrouwbaar? Reviews? Hoe gaat betaling? Ik heb slechte ervaringen. Behalve met C24. En HF natuurlijk😊
500+ positieve reviews, betaling kan via PayPal en (volgens het account) worden retourneringen geaccepteerd…
Alle wijze adviezen zijn al gegeven, en u herhaalt uw eigen argumenten als repliek.
Vraag me af wat u nu zoekt
Ik herhaal de wijze woorden van
En
Heb ik niets aan toe te voegen.
Eens! Zaak is afgesloten, dit is niet het horloge wat ik zoek!
Het valt vooral op hoe goed deze er uit ziet voor een horloge uit 69. Het is een too good to be true gevalletje.
Compleet nep. Uurwerk misschien echt