Hulp verkopen breitling

Hallo forumleden,

Ik heb een vraagje ik heb hier een orginele breitling met alle toebehoren.
Hoe kun je het beste zoon horloge verkopen ivm marktplaats en dat soort sites word je niet veel wijzer van. Kunnen jullie mij misschien op weg helpen?

Groetjes

Je hebt een Breitling die je wil verkopen en wil een Guess horloge kopen? ::o

Hij is van me pa hij ligt hier eigenlijk in de kast en word niet gedragen beetje zonde maar hoe kun je zoiets nou het beste verkopen?

groetjes

Op dit forum verkopen!
Hoe?
Kan je het beste op deze pagina lezen:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,233333

Heel simpel, wegbrengen voor servicebeurtje, daarna lekker gaan dragen en die GC gewoon helemaal vergeten!!! Wat is het leven soms toch heerlijk eenvoudig…:wink:

hahah klinkt makkelijk indd,
Maar zo een duur horloge is niks voor mij zonde gaat kapot beschadigen enz.
het is indd ook fijn om zoiets op zoon forum als dit te verkopen veel liefhebbers en mensen die weten wat de waarde is. overigens is dit nog niet eens zo makkelijk om zomaar even te doen dus vandaar hoe zouden jullie het doen waar doe je wijs aan naar een juwelier of handelaar die ver onder de waarde gaat zitten(wat ik denk) of op sites wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Groetjes

“Het best verkopen”?!

Tja, kijk eens wat andere verkopers voor het betreffende model vragen?
Google gewoon op het referentienummer en plak er “for sale” achter.

Het internet staat vol met informatie.

Groet, Glenn

Ebay lukt ook wel aardig bij verkoop van een Breitling. Maar om daar als Newbie gelijk een Breitling aan bieden zal ook argwaan wekken. Via Marktplaats krijg je wel veel idiote reacties, maar waarschijnlijk ook één waar je wel op zit te wachten.

En hij is van je vader ?

Wat voor model is het? Heb je foto`s?

rikjustus Schreef:

ik heb hier een orginele
breitling met alle toebehoren.

::o Persoonlijk zou ik hem nooit wegdoen! Zeker niet een horloge van je vader.
Weet je relatie mbt je vader natuurlijk niet maar blijkbaar geen emo waarde.

Als je hem toch wilt verkopen zou ik zeggen E-bay.

Mvg,
Patrick.

Welk type Breitling is het?

Bert

n vertrouwd forum wel fijn zijn. maar als newbie zou mij dan marktplaats denk ik beter lijken. op n neutrale nette openbare plek afspreken (restaurantje ofzo). geen gedoe met paypal enzo, maar face to face en direct contant op je rekening laten storten of overmaken.