Idd, het is zondag.
Om het scherp te krijgen: niet doen wat betreft Bulova skeleton of überhaupt het type horloge waar ik naar op zoek ben? Ben benieuwd naar ervaringen!
Gewoon niet doen.
De Bel Canto ook, ik vrees dat ik 'm zelf wel een soort van cool vind, maar echt gewoon nergens zou dragen. Op één of andere manier kom ik bij vrij minimale horloges uit, of bij sportieve, nooit bij rariteiten, machines of skeletteketet. Zelfs niet al is het een balansje of tourbillon die je door de plaat ziet.
Zorgt voor onrust in m’n ogen, en je kunt ze niet serieus dragen bij een outfit. En negen van de tien keer zijn ze gimmicky. Een soort clownsneus op een horloge, zeg maar.
Niet als daily te dragen? Ik vind van wel eigenlijk maar goed dat is kwestie van smaak en
Hier ben ik het dan helemaal mee eens, dat is ook de uitdaging denk ik: de Bel Canto lijkt hierin de meeste bang for buck te bieden.
Dat is waar. Ik zou dan ook eerder voor de Bel Canto gaan: omdat daar deels de complicatie op de dial een echte functie vertegenwoordigt, terwijl het ook een horloge van een serieus merk is.
Het probleem met veel van dit soort horloges is dat ze niet serieus te maken zijn voor weinig. Dan krijg je altijd rommel die er gimmicky uitziet, tenzij je serieus geld uit gaat geven.
Vandaar ook m’n commentaar dat ze niet te dragen zijn: Ik loop bij een redelijk overdachte outfit liever niet met evidente gimmicks rond.
De Vulcain Cricket? Jazeker wel. Een goedkope herinterpretatie van die clownshorloges van die ene gast? Nein. Dat is wat ik daarmee bedoelde: Het haalt je hele look naar beneden als je het verkeerd doet.
De Bel Canto is goed gemaakt lijkt het maar vind ik - en dat is geheel persoonlijk - niet mooi en veuls te dik. Wel interessant. Voor even. Denk ik.
Wat mij betreft niet doen. Zoals fate al aangeeft, het is of een gimmick of als het goed gemaakt is onbetaalbaar. De Bel Canto lijkt daarop een positieve en betaalbare uitzondering.
Al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik retebenieuwd ben naar jouw incoming Radcliffe Le Dome
Leuk topic. Ik heb geen adviezen, zie dat er al wat verstandige woorden gesproken zijn, en ben benieuwd of je een goede optie weet te vinden!