Hulpvraag Breitling e-warranty card

Beste Allemaal,

Zit momenteel te kijken naar een Breitling Avenger Seawolf 2 die aangekocht is volgens de warranty card in november 2013. Nu meende ik te weten (but what do i know) dat Breitling in 2013 al bezig was/gereed was met de invoering van de e-warranty card.

Mijn vraag: Kan het mogelijk zijn dat in 2013 er nog steeds nieuwe Breitlings werden verkocht met een gewonde papieren warranty card of zouden ze per die tijd zeker moeten beschikken over een e-warranty card en zit ik te kijken naar iets wat niet kan.

Dankbaar voor alle reacties.

Zie ze op chrono beide voorbij komen, denk dat het afhangt van het moment wanneer het horloge is gekocht in 2013.

Bij de door mij onlangs verkochte SOH uit 2013 was hij ook van papier dus het is mogelijk :+1:

Ik denk dat het te maken heeft wanneer het horloge bij Breitling is gemaakt. Dat zal zijn geweest toen men nog met de warranty card werkte. Dan gaat hij naar de AD. Je zou het kunnen controleren door het s/n nummer op te vragen en met dit nummer bij Breitling customer service navraag te doen.

@Jeromay en @Boetje: Dank voor de bevestiging, denk inderdaad dat 2013 het overgangsjaar is geweest en dat beide mogelijk is.
@MotoSkooly :thumbsup:: Op datum uitgifte warranty card (is verkoop datum) is het inderdaad lastig afgaan aangezien het horloge al in januari 2013 naar de dealer gegaan kan zijn en pas in november 2013 verkocht wordt. Ook al ben je dan ver in het jaar is het eigenlijk een Breitling van begin 2013 en is de kans groter dat deze nog een papieren warranty card heeft.

Ik weet in ieder geval nu dat het niet onmogelijk is dat er een papieren warranty card is :thumbsup:

Nu nog bepalen of de verkoopprijs van de Breitling in verhouding staat tot het gebodene. :wink:

Erkentelijk voor de aanwijzingen, topic kan op slot.

2 likes

Ben nu wel benieuwd welke je op het oog hebt!? Laat ons mee kijken en genieten!