Misschien ben ik binnenkort een Tudor Hydronaut II 20040 rijker! Het betreft een Hydronaut II met een wit wijzerplaat en een stalen band. Nu zit ik te denken om voor de zomer en het zwemmen, een rubberenband te kopen. Alleen kan ik online niet de maat van de band vinden en dus zoeken naar een mooi rubberenband.
Als je zoekt naar de breedte van de bandaanzet vind ik 21mm en voor de damesmaat 17mm. Daar ben ik niet zeker van want ik vind maar 1 resultaat met die maat erbij.
Beiden zijn helaas wel wat incourante maten en is er minder keuze dan voor 18mm of 10mm.
Anders kun je zelf ook nog even zoeken en dan vind je denk ik het meeste als je zoekt op “lug width”.
Dank allen! Ik ga zaterdag of zondag langs bij de vader van een vriend van mij. Hij verkoopt de Tudor omdat hij hem paar jaar niet draagt.
Begreep dat de Tudor er goed uit ziet, met hier en daar gebruikerssporren. De foto’s die ik toegestuurd heb gekregen geven niet een mooi beeld van de staat van het horloge. Ben benieuwd en ik hoop op een goed uitziende Tudor!