Humberto Tan

Hallo allemaal,

zat gisteravond naar Pauw en Witteman te kijken en Humberto Tan was te gast. Hij droeg een horloge met een witte wijzerplaat. Helaas heb ik niet kunnen vaststellen welk horloge hij droeg. Iemand een idee?

groeten
Mark

Volgens mij is Humberto Tan ambassadeur van IWC, welke hij droeg kon ik ook niet zien.

Groeten Dennis

Klopt, moet haast wel een IWC zijn geweest. Maar ik heb het programma niet gezien…

Waarom wil je dat weten, ik snap dat echt niet.

Oh, ik snap dat wel. Heb jij nooit dat je een horloge aan iemands pols ziet en dat je je dan afvraagt wat die persoon draagt? Ik heb dat geregeld. Ik let ook altijd op wat voor horloge mensen dragen.

En zo zie je dan soms op de meest onverwachte plekken de mooiste horloges! :slight_smile:

Ik ben het met Paul eens, zelf let ik ook altijd op wat voor horloge iemand draagt. Gewoon nieuwsgierigheid en je soms zie je inderdaad de mooiste horloges.

Je ziet iemand met een horloge en denkt: dat ziet er goed uit. Helaas kun je dan niet goed zien welk horloge dat is, en dan stel je hier die vraag…

Humberto draagt altijd een IWC. Dat heb ik ooit eens in een magazine gelezen. Hij schreef toen, dat hij nooit de deur uit ging, zonder zijn betrouwbare IWC. Het type is me ontschoten…:wink:

MP

Ik kijk ook naar horloges bij mensen, maar van bekende Neanderthalers kan het me niet schelen wat ze dragen, maar ik weet wel dat Froger een Ap om heeft in de bijstand, dat dan weer wel.

Hij heeft volgens mij meerdere IWC’s.

In een tijdschrift stond hij eens met een IWC Aquatimer Chrono.

Hij is toch het “boegbeeld” van IWC in Nederland?

Zo kijk ik altijd bij het voetbal op TV wat die trainers nou dragen, zoals Marco van Basten of de andere buitenlandse trainers.
Die hoeven niet op een Eurrie te kijken

Ik kijk ook bijna altijd naar horloges, en als ik het niet goed kan zien vraag ik het meestal.

Dan beginnen ze of te stotteren, van hij is goedkoop, of nep, of zijn apetrots.

En als ze zeggen dat hij goedkoop of nep is, en ik zeg dat ik hem toch mooi vindt zie je die mensen toch ff hun eigen horloge goed bekijken en men is tevreden.

En ik dan ook, want ik weet hoe het horloge is.

Laatst iemand verkeerd beoordeeld, en d8 dat hij een nep TAGF om had, maar niets van gezegd.
Tot zijn vrouw vertelde dat ze nog hartklachten had van de prijs.

(zij had ook een echte om) die was goedkoper, en ik vond die nog mooier ook.
Maar bleek een echte liefhebber(s) te zijn.

Dan is een saaie receptie ineens veel leuker

De man zit nu bij DWDD. Volgens mij met een Patek. Iemand (andere) gedachten daarover?

?

Paul G. Schreef:

En zo zie je dan soms op de meest onverwachte
plekken de mooiste horloges! :slight_smile:

Zo was ik laatst in de sauna bij de sportschool waar ook een zeer welgevormde dame was met een klok van minstens 46mm.

Ik heb haar niet aangesproken.

Dat zou mij niet in eerste instantie opvallen in de sauna.

Windhund Schreef:

Paul G. Schreef:


En zo zie je dan soms op de meest onverwachte
plekken de mooiste horloges! :slight_smile:

Zo was ik laatst in de sauna bij de sportschool
waar ook een zeer welgevormde dame was met een
klok van minstens 46mm.

Ik heb haar niet aangesproken.

Heer Tan is “ambassadeur” van IWC.

ik denk 1 van deze 6… de portuguese modellen draagt hij vaak.

http://forums.watchuseek.com/attachments/f2/759591d1341885876-iwc-portuguese-iwc-portuguese-chronograph.jpg

Ik weet dat hij in ieder geval een portofino handwound heeft in goud…