hunk

Lowball bod van ontvangen afgelopen zondag. Toch keurig tegenvoorstel gedaan (ik was in een goede bui) en vervolgens wordt er niet meer gereageerd. Gelukszoeker en exponent van de toenemende marktplaatscultuur. Ga ik geen zaken meer mee doen.

12 likes

Ik kan de geschiedenis niet veranderen :slight_smile: Maar dit is waarschijnlijk wel een correcte vent die het zelf achteraf ook anders zou hebben aangepakt en die dus open staat voor feedback.

Ik denk eigenlijk dat je met Hunk toch wel prima zaken kunt doen.

Groeten,

Tecco

2 likes

Een Christopher ward overgenomen van @hunk die me goed bevalt!

De track n trace werkte eerst niet en hij heeft uit eigen initiatief naar DHL gebeld en me keurig op de hoogte gehouden.

+1 van mij

1 like

Horloge verkocht aan hunk.
Prima ervaring! Zou ik vaker zaken mee doen.

1 like

Horloge overgenomen van Bas @hunk. Prima communicatie en leuk om gesproken te hebben. Goede ervaring :+1:

1 like

Horloge geruild en helemaal naar wens.
Vriendelijke en snelle communicatie, aanrader om zaken mee te doen. :+1:

1 like

Ook een horloge geruild met Bas. Prima ervaring! Zou ik zo weer doen :+1:

Eergisteren een berichtje van Bas gehad, of ik nog opzoek was naar een sarb035. Toevallig wel. Vrij snel een deal besproken na de staat zorgvuldig besproken te hebben. Horloge in goede staat, gesp een beetje bekrast maar hier was ik van op de hoogte en daar was de prijs ook naar.

Al met al heel tevreden met de afhandeling

Onlangs een horloge verkocht aan @hunk. Voor herhaling vatbaar!

horloge gekocht van Bas en super :+1:
alles is snel verlopen, stuurde steeds een update en pakketje was er snel en goed verpakt.
en natuurlijk is het horloge ook in goede staat :wink:

Lowball bod waarop ik nog netjes met een tegenvoorstel gekomen ben. Maar helaas daarna niks meer gehoord, iets wat je toch wel mag verwachten op dit forum. En ja hij is tussendoor online geweest. Hier ga ik geen zaken meer mee doen.

Horloge verkocht aan @hunk. Snelle deal en betaling, hou ik van. Zou zo weer zaken kunnen doen met hem.

1 like

Gisteren heb ik een horloge verkocht aan @hunk. Erg prettig en vlot contact. Mooi op tijd en super vriendelijk. Toppertje!

1 like