Hunter

http://www.discoverprohunter.com/collection/

kent iemand deze rolexen? ik begrijp dat ze gemodificeerd zijn, duur en de schijn van exclusiviteit moeten meebrengen. nou kan je eindeloos per jaar x series van 100 specials maken en de prijs hoog leggen. maar eerlijk gezegd vind ik ze wel mooi, ik ben geen jager maar toch.
het enige is dat ze nou ook weer meteen een stuk omhoog schieten in prijs.
ook dat lijstje met mensen die er ook 1 hebben, spreekt me geheel niet aan. zo van ik ben wel niet bill clinton, ken hem ook niet maar als hij er 1 heeft moet ik ook.

maar alla, ik laat me leiden door esthetiek, en de bankrekening.

Ik heb er ooit eentje van gezien. Ziet er zeker mooi uit maar persoonlijk ben ik niet zo’n fan van bedrijven die alleen iets beter denken te kunnen maken. Bouw dan zelf iets is mijn (kort door de bocht) mening.

In principe is het een gepimpte Rolex met veel ‘image building’ er omheen. En dan bijna 3 x zo duur als het origineel…

Zien er wel mooi uit. Maar ik ben in m’n nopjes met m’n Sea-Dweller :smiley:

Bovendien heb ik het niet zo op coating, al zijn ze nog zo hard.

Ik vind de military wel mooi, maar er gaat natuurlijk niets boven het origineel! Ik krijg er een beetje het: “Beter goed gejat, dan slecht bedacht” gevoel.

Groeten

't Idee zal wel zijn dat als je op jacht bent, de schittering van een stalen horloge je prooi weg jaagt, ofzo. Amerikanen zijn daar dol op :slight_smile:

Zelf vind ik de Bamford mods ook wel stoer, door de aparte wijzerplaten:

Groeten,

Martin

Prachtige Milgauss GV. En ik weet ieder moet voor zich zelf maar bepalen wat een mod waard is, maar een 5k meerprijs voor een PVD coatinkje vind ik toch net iets te veel.

Ik vind er wel mooi gelukte projectjes bij zitten, maar idd 5k+ voor een coating…maar zolang er mensen zijn die het er voor neerleggen…het is net als met autotuners, sommigen gaan subtiel te werk, anderen maken afgrijselijke producten die afbreuk doen aan het origineel…smaken verschillen gelukkig.