Naar aanleiding van het andere topic leek het mij ook een goed idee om het hier eens te vragen.
Mijn vriendin is binnenkort Jarig en ik wil haar graag een horloge cadeau doen.
ik ben op zoek naar het volgende:
Prijsklasse: tot €250,00
Het liefst een horlogemerk en geen modemerk (of een met een goed uurwerk)
liefst Quartz uurwerk;
Rubber band of staal;
Als model het liefs duikhorloge.
Ik heb al het volgende gevonden waarvan ik zeker weet dat ze mooi vind alleen dit zijn mode merken, als horlogeliefhebber heb ik daar toch wat moeite mee.
Ik had al een seiko duiker in gedachte (seiko skx0013) maar ik betwijfel of ze dat kan waarderen(niet zo vrouwelijk)
Om ice watch nu te zien als horlogemerk en niet als modemerk is al een discussie an sich. Ik zou de Seiko voor mijn vrouw niet durven kopen. Die eerste ICE Watch zou het hier wel goed doen denk ik. Maar er is zoveel nep ICE watch dat ik die niet eens zou geven.
Ik heb toevallig mijn vrouw een mondaine kado gedaan, die heeft ze sinds haar verjaardag (september) niet meer af gedaan.
Zij heeft ook een stuk 5 ice-watches maar die gaan in het voorjaar gewoon weerom haar kennende.
Mijn advies is eigenlijk luister naar haar en wat zij leuk of mooi vindt
Is t de bedoeling als daily beater of leuk voor erbij? Voor dat laatste valt dit voor mij in die categorie. Elke dag n ander vogeltje in dr kooi.
Is echter n automaat. Als quartz beater en gezien haar smaak… Misschien deze op n bruin leren bandje? Swarovski glimmerdjes en parelmoerenwijzerplaat… Vrouwen houden toch v glimmende dingetjes. En Pulsar is imho n horlogemerk.