Altijd maar weer die twijfel. Het moet jouw horloge gaan worden, waarom dan rationele argumenten vragen? Een horloge moet je met je hart kopen en niet zozeer met je verstand.
Een Hydroconquest chronograaf heb ik zelf gehad, bijzonder fraai horloge. Een Aquaracer vind ik zelf net meer een eigen smoel hebben en zou mijn persoonlijke voorkeur hebben.
Alternatieven in de genoemde prijsklasse zijn er echt teveel om op te noemen.
En wat aanbiedingen betreft? Google is your friend😉
Misschien niet de heritage van genoemde merken, maar zo zo zo mooi en echt perfect afgewerkt!
(Mensen, zie ook de Monta Noble, voor degene die kijken naar een Explorer en Tudor BB alternatief! Echt zeker gelijkwaardige kwaliteit met verstelbare clasp!)
Voor € 2.500,- koop je ze allebei… Nieuw!
Heb ze beide (tegelijk) gehad en hoewel allebei fijne horloges, denk ik eigenlijk alleen nog terug aan m’n Hydroconquest.
Zo’n Oris Aquis is zeker mooi. Weet niet of je voor 2500 euro ook het nieuwe Cal.400 uurwerk kunt krijgen, maar dan zou ik daar wellicht voor gaan.
Anders zou ik persoonlijk de Aquaracer kiezen. Iets meer eigen smoel. En als je voor aanbiedingen gaat: hobbel eens langs de Tag Heuer outlet in Roermond.