HydroConquest Only

3 likes

5 likes

Vandaag de endlinks en band laten satineren van de hydroconquest, ….super tevreden met het resultaat! Mijn inziens zoals hij hoort en veel rustiger👌🏻

14 likes

5 likes

HELLUP!! Ik krijg de dubbele sluiting van mijn HC met geen mogelijkheid meer open. Heb al een omgeklapte nagel. Wtf. :expressionless:
Ben ik de enige of ben ik gewoon een aansteller?

Herkenbaar! Probeer de sluiting eens te openen vanaf de andere kant, zoek maar online, er zijn meer mensen met dit probleem. Thank me later :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like
1 like

Thanks voor de link! Maar het gaat mij niet om de eerste clasp maar dat vervelend zinloze miniding erop. Hij zit muurvast. Ik zit elke keer te twijfelen om er met gereedschap mee aan de gang te gaan, maar ik weet gewoon dat ik daar spijt van ga krijgen.

Dat is wel heel apart…heb je niets van kunststof om hem open te wrikken…?

Ik ga nu serieus een kwartier in de kou buiten staan om te kijken of dat werkt. Snap er echt niks van! Het irriteert me mateloos.

Ai, ja misschien even open wrikken en erna eens goed schoonmaken? Anders eens met een tangetje misschien iets wijder maken?

Het gaat om dit overbodige gedrocht (plaatje van internet)
Ik wil dit met een schroevendraaier loswrikken (waar je normaal je nagel zet) maar wil echt geen krassen. Er is gewoon geen andere mogelijkheid.

1 like

5 likes

Deze week de band wat strakker laten zetten d.m.v. de micro-adjustement. Zit nu weer als gegoten… Die dubbele vouwsluiting die vorige week muurvast zat doet het ook weer normaal… Wel helaas een kras aangebracht bij het openen met een schroevendraaier met doekje erom :worried:

6 likes

Efkes wat betere foto genomen van de nieuwe telg :slight_smile:

Draagt zeer comfortabel en gelukkig geen problemen met de sluiting :see_no_evil:

6 likes

10 likes

Iemand deze editie weleens gezien?? De French Edition. Niet nieuw, maar ik had 'm nog nooit eerder gezien. Wat een mooi ding zeg!

10 likes

8 likes

Die is wel tof ja!

1 like

Prachtig!! Ik vraag me af, zo’n rubberen band, is die makkelijk op maat te maken? Hoe werkt dat eigenlijk? Ik heb nooit anders dan staal gedragen…

1 like