HydroConquest Only

Zag dat er nog geen topic was van wat in mijn ogen een van de mooiste en betaalbare luxe duikers is: de Longines HydroConquest.

Deze beauty heb ik inmiddels twee maanden en ben er heeeel blij mee. :heart_eyes:

42 likes

Doe ik mee met mijn ex:

En deze doet al ruim 2 jaar zijn plicht:

14 likes

Mijn full ceramic HydroConquest! :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Hij staat sinds kort bovenaan op mijn lijstje. De ceramic, blauw op rubber!

1 like

20 likes

Mooie duikers!

1 like

…bezel?

Ja. Stalen kaste en ceramic bezel.

1 like

Die vind ik ook erg mooi, de 41 mm of 43 mm versie?

43:

Bron: Monochrome Watches

41:

Bron: luxewatch.vn

11 likes

De 41mm lijkt me perfect. Ook gezien de nogal uitgesproken kroon?

1 like

Ik heb de 41mm en mij bevalt ie uitstekend. De uitgesproken crown guards is iets wat in menig review te lezen/zien is, maar ik stoor me er geen seconde aan. Vind het al met al echt een heerlijk ontwerp. Wat het horloge in mijn optiek beter zou maken is op de stalen band een sluiting met drukknoppen i.p.v. de dubbele sluiting die de HC heeft.

1 like

Blijft een indrukwekkend ding. Zag 'm toevallig net nog in de etalage bij de plaatselijke juwelier liggen :slight_smile:

1 like

Ik heb hem nog niet eerder “in het wild” gezien, tof! :+1:

1 like

M’n ex.

8 likes


Bron: Time and watches

Deze dus, maar dan in staal?

3 likes

Ik dacht meer aan dit systeem (plaatje geleend van internet) (maar heb de Oris zelf ook)

Dit komt er het dichtste bij in de buurt uit de huidige catalogus van Longines denk ik.

2 likes

Ik vind de site van Longines trouwens ook erg prettig. Vooral die optie dat je (max 3) horloges kunt vergelijken met elkaar.

1 like

Vanaf vandaag de nieuwe 39mm om de pols :ok_hand:t2:, ikke blij :tada:!

Begreep dat deze nog maar mondjesmaat worden uitgeleverd, Bouman in Culemborg had er eentje vam een grotere bestelling binnen gekregen, maar ja….deze is dus nu ook weg :slight_smile:

Wat een vooruitgang qua uiterlijk en specs, echt topper!

15 likes

Wie weet of de ceramic bezel en dan eigenlijk de insert past op het voorgaande model met de aluminium bezel insert?

2 likes