Zag dat er nog geen topic was van wat in mijn ogen een van de mooiste en betaalbare luxe duikers is: de Longines HydroConquest.
Deze beauty heb ik inmiddels twee maanden en ben er heeeel blij mee.
Zag dat er nog geen topic was van wat in mijn ogen een van de mooiste en betaalbare luxe duikers is: de Longines HydroConquest.
Deze beauty heb ik inmiddels twee maanden en ben er heeeel blij mee.
Hij staat sinds kort bovenaan op mijn lijstje. De ceramic, blauw op rubber!
Mooie duikers!
…bezel?
Ja. Stalen kaste en ceramic bezel.
Die vind ik ook erg mooi, de 41 mm of 43 mm versie?
43:
Bron: Monochrome Watches
41:
Bron: luxewatch.vn
De 41mm lijkt me perfect. Ook gezien de nogal uitgesproken kroon?
Ik heb de 41mm en mij bevalt ie uitstekend. De uitgesproken crown guards is iets wat in menig review te lezen/zien is, maar ik stoor me er geen seconde aan. Vind het al met al echt een heerlijk ontwerp. Wat het horloge in mijn optiek beter zou maken is op de stalen band een sluiting met drukknoppen i.p.v. de dubbele sluiting die de HC heeft.
Blijft een indrukwekkend ding. Zag 'm toevallig net nog in de etalage bij de plaatselijke juwelier liggen
Ik heb hem nog niet eerder “in het wild” gezien, tof!
Ik vind de site van Longines trouwens ook erg prettig. Vooral die optie dat je (max 3) horloges kunt vergelijken met elkaar.
Vanaf vandaag de nieuwe 39mm om de pols , ikke blij
!
Begreep dat deze nog maar mondjesmaat worden uitgeleverd, Bouman in Culemborg had er eentje vam een grotere bestelling binnen gekregen, maar ja….deze is dus nu ook weg
Wat een vooruitgang qua uiterlijk en specs, echt topper!
Wie weet of de ceramic bezel en dan eigenlijk de insert past op het voorgaande model met de aluminium bezel insert?