Hypebeast x Timex M79

Heel toevallig zat ik vanmiddag om 14:50 achter de iPhone te scrollen op insta en mijn oog viel op onderstaande Timex :point_down:

Dat is er een die wel in mijn straatje past dacht ik, blijkt het een limited editie te zijn (500 stuks) die om 15:00u in de verkoop ging.

Toch maar even proberen und warempel kon ik bestellen en afrekenen :raised_hands:

Impuls aankoop pur sang!

Zodra het horloge om de pols zit komen er foto’s op HF.

16 likes

Zag em ook. Heel fotogeniek, maar om de pols misschien niet. Erg benieuwd hoe hij jou gaat staan!

1 like

Hehe, ja ben ik ook heel benieuwd naar.

Fingers crossed :crossed_fingers:

Cool, ben reuze benieuwd naar de “live” foto’s!

1 like

Bijzonder. Ben benieuwd!

1 like

Ik dacht exact hetzelfde. Op foto ziet hij er geweldig uit, al had de vermelding “HYPEBEAST” niet gemoeten voor mij, en ik was op slag geïntrigeerd. Ik heb hem ook kunnen bestellen dus ik ben zeer benieuwd hoe hij er in het echt uit gaat zien.

2 likes

Jah, gaat in de verkoop als het niet bevalt.

Edoch, is redelijk unisex horloge. Misschien wil m’n vrouw het wel dragen. Komt die ook eindelijk eens van die Apple Watch af…

Had ik zelfs nog niet aan gedacht, dat kan ik met mijn vrouw ook wel is proberen. Het liefst van al zou ik alle smartwatches in de vuilnisbak kieperen.

1 like

Hehe, het is ook wel makkelijk; je kunt nooit genegeerd worden als je belt, die klok gaat ook over.