HYT H1 Hydro Mechanical Watch

youtube.com/watch?v=PsFCgPt65-g&list=UUfaFafye0-ftr3roPVRU-Fg&index=1&feature=plcp

Tussen haakjes gezet, krijg hem niet goed. Ik heb altijd problemen met dit forum in combinatie met YT.

Nog een poging:

www.youtube.com/watch?v=PsFCgPt65-g&list=UUfaFafye0-ftr3roPVRU-Fg&index=1&feature=plcp

EDIT: Lukt niet. :stuck_out_tongue: Dan maar kopieren en plakken, maar het is het filmpje bekijken waard!

[flash]http://www.youtube.com/watch?v=PsFCgPt65-g&list=UUfaFafye0-ftr3roPVRU-Fg&index=1&feature=plcp[/flash]

een roodje of 35 duizend in euro’s!!:X wel een geweldig systeem en heel apart. Kan mij wel bekoren maar ja die prijs…:frowning:

Ik vind het wel mooi. Superinnovatief, hoog gadgetgehalte, hou ik ook wel van.

En er dan nog uitzien als een Gshock.

Erg apart, maar ja wat als er een rubbertje uitdroogt van de zuiger loopt dan het hele mechaniek vol met die vloeistof?

Daarnaast draait ie het horloge terug, nu doe ik dat dus nooit, doe ik het nou goed of meneer de CEO?

Als ik de euro´s los op de plank had liggen wist ik het wel.
Wat een fraai stukje techniek en innovatie.

floris Schreef:

Erg apart, maar ja wat als er een rubbertje
uitdroogt van de zuiger loopt dan het hele
mechaniek vol met die vloeistof?

Daarnaast draait ie het horloge terug, nu doe ik
dat dus nooit, doe ik het nou goed of meneer de
CEO?

Ieder horloge kan stuk gaan en ieder horloge heeft onderhoud nodig dus daar zou ik me niet zo druk om maken. Daarnaast denk ik dat ze bij de fabricage van dit horloge daar wel rekening mee gehouden hebben. Voor wat betreft het terug draaien van het horloge: dat is iets wat jij waarschijnlijk niet doet omdat je rekening houdt met de (mechanische) techniek van jouw horloge. Dit is overduidelijk een compleet andere techniek die toegepast wordt, met als bijkomend voordeel dat het blijkbaar niets uitmaakt welke kant je opdraait. Ben het met Houthakker eens: had ik de centen, dan wist ik het wel!