I am dreaming of a white

I am dreaming of a white …

Ik wens een ieder gezellige dagen, veel gezondheid en geluk voor 2012 en dat we met zijn allen weer een mooi horloge jaar mogen hebben.

Dank! Hetzelfde voor jou en de andere forumleden natuurlijk! Die witte kerst zit er niet in, maar wel een moooooi plaatje!

Menno

Een witte kerst is voor mij al erg lang geleden. Dit jaar nauwelijks sneeuw gezien.

Ik wil u en alle anderen ook een prettig eindejaar toewensen en de beste wensen voor 2012!

Volgens mij is dit niet echt horlogepraat, maar ook ik wens iedereen bijzonder gezellige kerstdagen, een gezond 2012 en veel horloge(verzamel)plezier!

Ik sluit me hier graag bij aan! Dat het maar een mooi jaar mag worden:)-D

Fijne feestdagen allemaal (tu)

Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2012 met veel inspiratie, leuke aankopen, interessante nieuwtjes / ontwikkelingen, gedurfde experimenten met bandjes, etc. Ik krijg nog net voor de jaarwisseling mijn voorlopig laatste aanschaf binnen…

Alle goeds voor 2012, en een fijne jaarwisseling :)-D

Ik dacht dat je een wit horloge bedoelde :wink:

Fijne feestdagen allen!

Ook hele fijne feestdagen gewenst en een voorspoedig nieuwjaar.

allemaal een fijne kerst en een goed 2012(tu)

een plaatje van een echt kersthorloge mag niet ontbreken natuurlijk;)

Fijne (feest)dagen en alvast een gezond voorspoedig 2012 gewenst!

nofflike krystdagen en folle lok en seine in 2012

fijne feestdagen en een voorspoedig 2012

Hier http://www.horlogeforum.nl/read.php?3,340235 droomden we ook al van de feestdagen.
Maar als jullie deze “suffe”:wink: variant willen voeden met de gelukswensen mag dat natuurlijk ook.:smiley:

Ook ik wens iedereen Fijne Feestdagen en een Gezond & Gelukkig Nieuwjaar toe!

Fijne feestdagen en een goed 2012.

gr Ron