Nou dat valt reuze mee dus
Uitdaging geaccepteerd. Ik ga hier wel, net als @anon34385602HFH even voor zittenā¦
Leuk topic!
Nou dat valt reuze mee dus
Uitdaging geaccepteerd. Ik ga hier wel, net als @anon34385602HFH even voor zittenā¦
Leuk topic!
Erg mooi verhaal Harry! En natuurlijk een erg leuk topic, waarvoor dank @HorlogeHalle
Een beetje leesvoer in deze tijd, altijd leuk.
Dank Hans! En jouw reactie en likes zijn zeer gewaardeerd! Hier een paar likes terug
Dank je en dat zal ik zeker doen!
Heerlijk topic is dit toch, een klein kijkje achter een persoon, een weetje over een horloge, lekker persoonlijk⦠super!
Mijn beste Niglo,
Wat aardig dat je de fakkel aan mij wil overdragen.
Doch, ik laat hiervoor āverstekā gaan!!
Ik kom op het ogenblik ātekstueel bezienā niet verder dan wat knip en plakwerk aangaande ons onvolprezen HorlogeForum!!
Door de MS, weigeren mijn handen dienst.
(Inspreken vind ik onprettig)
De fijne motoriek is even zoek. En ook het cognitieve vermogen laat soms een steekje vallen.
(Komt niet door de sigaren-rook hoor. )
Overigens, niet getreurd!!
Ik voel mij mentaal prima en lees / kijk hier blijmoedig mee!!
En onthoud:
Als alles in het leven zo gaat als je wilt is er geen uitdaging meer!!
Orologio Signaturis Temporis
Geweldig leuk en spontaan geschreven. Vaker doen!!
Graag had ik ook jouw verhaal gelezen Coenraad, maar ik geniet altijd weer van de mooie āwelkomā epistels die met grote regelmaat op ons mooie forum van jouw verschijnen.
Mooie Japanse whisky ook!
Dank je wel man!
Inderdaad heel lekker, uit de Suntory distilleerderij
en dan zoān verhaal optikken. Schitterend.
Je doet jezelf tekort, leuk en persoonlijk verhaal. Dank je.
Dat is helemaal waar Coenraad!
Wat akelig om te horen man. Je raakt mij heel diep met jouw openhartigheid en eerlijkheid⦠Ik wist dat je gezondheidsproblemen had, maar ik wist niet dat het zo erg was. Het spijt me oprecht, dat ik je dit heb gevraagd. Ik hoop dat je mij het vergeeft en ik wil je oprecht bedanken voor het feit dat je ondanks jouw klachten toch de moeite hebt genomen om mij uitgebreid antwoord te geven. Ik heb daar heel veel respect voor⦠Dat is tekenend voor wie jij bent.
Ik wil je bedanken voor het feit dat je er bent op dit forum Coenraad. Je maakt voor best veel mensen hier op het forum (meer dan je denkt wellicht!) en zeker voor mij het verschil, door jouw persoonlijke en altijd respectvolle benadering.
Ik wens je alle goeds toe en hoop dat je er nog een hele tijd bij blijft hier! Overigens kom ik met alle plezier naar jou toe, om samen over onze geliefde horloges te praten en om jouw verhaal hier daarna alsnog neer te zetten. Mocht je dat leuk vinden, laat het me weten via PB.
Beste groeten,
Harry.
Respect
Nou moe! Dat is wel enorm balen.
En helemaal eens met de woorden van @anon34385602HFH
Hopelijk blijf je nog lang hier en met het reeds opgebouwde oeuvre kun je jaren vooruit met plakken
(Maar hopelijk gaat het snel weer beter).
Mooi verhaal en bedankt voor het introduceren van een totaal nieuw horloge voor mij!
Deze moest even @Tissot62
Waar elke reactie zijn beste beentje vooris
Hoe sterk herhaling van hetzelfde woord is
In iedere welkomst post,
Wordt met sigaren en whisky geproost,
En een Orologio Signaturis Temporis
Niglo, kerel, Harry man, t sjonge jonge quelle histoire!
Fantastisch verhaal, beeldend genoeg geschreven om te denken dat ik het zelf beleefd heb.
En ja, met recht kun je beweren dat horloges vanaf start ingebakken zijn bij jou.
Had het Bulovaverhaal niet verwacht trouwens, dus ook daar een verrassing.
Fijn dat je jouw belofte nagekomen bent, ik vermoed dat dit ook zeer stimulerend werkt voor de mannen en vrouwen die na jou aan de slag mogen.
Thnx
Belangrijke edit:
ik schreef mijn reactie op het verhaal van Harry zonder dat ik het draadje verder volgde, gelezen heb.
Te laat kom ik dus tot de ontdekking dat @Tissot62 best zou willen, maar gehinderd wordt door gegronde redenen.
Ik schrik daarvan en ben getroffen door de openheid en kwetsbaarheid die @Tissot62 laat zien.
Ook de reacties zijn bijzonder vind ik als je nagaat dat de meerderheid elkaar nooit gezien heeft.
@Tissot62: respect en sterkte
@anon34385602HFH en veel anderen: dank voor de warmte en betrokkenheid.
Wat een prachtig verhaal oom Dat heb ik nooit geweten. Heel mooi en blijven koesteren