I have a dream

Het is zowel horloge als beleggings gerelateerd, dus vaste aanbidders u kunt dit topic verplaatsen :scream:

In het blauwe gedeelte staat nu een van de allereerste Ketelaars horloges te koop.
Er zijn slechts 2 mogelijkheden: of dit horloge is over pak weg 20 jaar onbetaalbaar, danwel waardeloos .

Over 20 jaar lig ik al lang de groei van grassprietjes te bestuderen vanaf de onderkant, maar anders wist ik het wel :sunglasses:

3 likes

Ik vind cremeren een nettere oplossing.

Maar die Ketelaars komt uit Stefans begintijd toch? Toen hij er <2500 euro voor vroeg. :full_moon_with_face:

En je kan er nu eentje van Stefan kopen voor…3.5? 4? 4.5? Waarbij de afwerking ongeveer 5000 keer zo goed is, want die jongen leert snel.

Zie jij een reden om een horloge van <2500 voor 6500 Euro te kopen? Ik niet namelijk.

3 likes

Wauw…

1 like

Is zo onvriendelijk voor het milieu, al die grondstoffen die dan door de schoorsteen verdwijnen… :scream:
Stel dat u nu Rolex nr 6 zou kunnen kopen, dan lullen we toch ook niet over de prijs die dhr. Rolex destijds in rekening heeft gebracht, of zie ik iets over het hoofd?

2 likes

Gezien het design van dat ding vrees ik voor waardeloos.

1 like

Heeft u de allereerste Rolex wel eens bekeken?
Ik sluit niet uit dat u gelijk heeft maar als ik 30 jaar jonger was durfde ik de gok wel aan :crazy_face:

Oh jee. Horologisch dilemma nr 3.
Of was het al 4?
Ben de tel kwijt. :joy:

Ik denk dat verkoper @Royal_Roy je zeer erkentelijk is voor deze gratis publiciteit @hendrik.

Hoezo gratis? :scream:

3 likes

Dit dus :sunglasses:

Nee, was die lelijk?

Ik waag het erop. :joy_cat:

Dromen zijn bedrog, toch?

Als dat zo is bij dit horloge, dan sta ik waarschijnlijk op de rand van een flat.

2 likes

:money_mouth_face:

Niet springen Jurk! :crazy_face:

1 like

Zie eerst je horloge maar eens te verkopen :joy: :joy: