I have Sinned

Need I say more?
Gisteren opgehaald in Den Haag bij HPN, bedankt Gerard voor de perfecte service.
Genoeg geluld, hier zijn de foto’s
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar door mijn enthousiasme heb ik snel wat foto’s geknipt.
Betere foto’s volgen nog.


Keuze maken tussen stalen of een leren band? Keuze was snel gemaakt :wink: .


Paperwork


Even toch op het terras wat foto’s schieten


Samen met de Exactus en met de Archimede van een kameraad van me.

Met zo’n watch krijg je er Sinn in.

Mooi,mooi,mooi (tu)

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst. Zonder al te veel onsinnige opmerkingen: het is een sinnvolle toevoeging aan het horloge gesinn!(tu)

Dit is mijns inziens de mooiste Sinn. En die heb jij nu wel even mooi aan je pols!! :slight_smile: (tu)(tu)
Schitterend, ronduit schitterend. Die rood/oranje wijzers maken het horloge helemaal af. Ik wens je veel plezier van dit ontzettend fraaie horloge! (tu)

mmm klok top, maar jammer die band vind ik minder ga voor de stalen band toch veel draag plezier

mooie klok ,maar ik zou ook voor de stalen band gaan vindt deze een beetje afbreuk doen van dit pracht exemplaar veel klok en draagplezier gr hans

Wat een mooie Sinn is dat (tu) Daar raak je niet snel op uitgekeken!

Heee die heb ik ook alleen dan met GMT functie.
Heb je nu toch je zin :wink: ,ik weet dat je er naar zocht.
Ik kan alleen maar zeggen prachtig en geniet ervan (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een karakteristiek horloge van een gerenommeerd merk.
Prachtig design welke zich laat berusten in de fraai gematteerde kast. En een goed gekozen lederen band die dit kenmerkende horloge op de juiste omloop houdt.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit karakteristieke horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Errug mooi hoor.

Ik vind deze band ook mooier dan de stalen.
Enige nadeel van een lederen band vindt ik dat er zo’n kronkel in komt bij de sluiting, daarom zou ik met clipsluiting erop zetten.

Maar ik weet niet of je die clip op een gespsluiting kunr (laten) maken.

Veel plezier ermee