I love my Precista PRS18Q, Nog een kopen?

Ik ga me er gewoon overheen zetten. Het horloge krijgt er ook meer karakter door zullen we maar zeggen.

Komend weekend even paar nieuwe bandjes scoren. Dat is goedkoper dan een nieuw horloge:)

@ Marco-T Dat brushen is een optie maar hoort niet bij dit horloge(vind ik dan). Toen ik het horloge kocht was ik van plan om het ooit te brushen, maar daar ben ik helemaal van afgestapt.

Vervelend! En blijkbaar stoort het je ook flink. Mail Timezone eens, misschien kunnen ze het eenvoudig voor je repareren.

Ik heb precies hetzelfde gehad met een Oris Day Date en voor € 60 werd toen alleen de kast gewisseld en het horloge is ook nog even nagekeken op eventuele beschadigingen na de klap (muur was harder). Horloge was toen weer als nieuw. Die Oris was duurder, dus wie weet. Nee heb je, altijd proberen.

Ik vind van mezelf dat ik een slechte motoriek heb. Laat nogal eens wat vallen, stoot vaak iets om. Maar met mijn horloges of foontjes heb ik dat weer niet. Nog nooit schade door stoten, schaven of vallen (gelukkig maar). Ik zou me er kapot aan ergeren.

Dus ik zou het laten fixen of voor een zacht prijsje verkopen voor een nieuw exemplaar.

Noot: bij klussen draag ik enkel een oude Casio, just in case.

Is misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar ik heb ooit van een paar schoenen 4 paar gehad. Een paar om alle dagen te dragen, die door de regen konden en dergelijke, een paar wat schoon bleef voor zonnige dagen en 2 paar als back up zodat wanneer het eerste paar overleed de andere paartjes door konden schuiven.
Dus ik zeg, waarom niet nog een tweede horloge;)

Ik vind het best een stoere deuk B)-

Wkrn8 Schreef:

Is misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar ik
heb ooit van een paar schoenen 4 paar gehad. Een
paar om alle dagen te dragen, die door de regen
konden en dergelijke, een paar wat schoon bleef
voor zonnige dagen en 2 paar als back up zodat
wanneer het eerste paar overleed de andere
paartjes door konden schuiven.
Dus ik zeg, waarom niet nog een tweede horloge;)

haha, das n mooi systeem. “Ja schat, deze sub heb ik nodig voor dagelijks gebruik, deze sub voor als t mooi weer is, en deze 2…”