I.T.A. (Italia Tecnica Artigiana)

Weet iemand of deze horloges in Nederland verkocht worden? Op de site
http://www.itatime.com/ita.htm
zijn alleen italiaanse dealers te vinden, en ook geen gegevens over importeurs volgens mij…

Ik zou ze ff mailen op: export@ntfactory.net

Ziet er overigens leuk uit.

Ruud

Ruud Schreef:

Ik zou ze ff mailen op:
export@n
16;factory.&#
110;et

Had ik gisteren al gedaan, maar nog geen antwoord. Italiaanse slag, denk ik. :wink:

Ziet er overigens leuk uit.

Vind ik ook wel. Ik vind dat model Pirata ook wel grappig. Ik heb het merk voor het eerst gezien in een advertentie in een italiaans horloge-magazine wat ik tijdens mijn vakantie aldaar kocht. Daarna bij iedere juwelier waar ik langs kwam uitgekeken, maar het nergens aangetroffen. Zag bij thuiskomst op hun website dat ze wel verkooppunten hebben in de streek waar ik geweest ben (Gardameer) maar precies in dorpen waar ik niet geweest ben…

Dan moet je toch nog een keertje terug :smiley:

Ruud

Ruud Schreef:

Dan moet je toch nog een keertje terug

We hebben al weer geboekt voor volgend jaar. Maar dat duurt nog zo lang… :wink:

En dat voor maar eur 249,-
Suc6
Jur
http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180062777294

Jur Schreef:

En dat voor maar eur 249,-
Suc6

Yep, ook die had ik al gevonden. Maar ik wil ze toch ff “zien” en “voelen” voordat ik eventueel tot aanschaf overga. Maar de prijs is inderdaad alleszins redelijk.

Op basis van de foto die op Ebay staat zou ik hem nog niet omdoen indien ik hem bij een pak wasmiddel gratis zou krijgen. Anders gezegd: Ik vind hem niet zo mooi.

Mmm… ik weet ook niet wat ik van de klokken moet vinden.
Zo op het eerste gezicht zien de plaatjes van de eigen site er gelikt uit alleen de op de ebay pics vind ik ze niet echt mooi.

Jürgen Schreef:

Op basis van de foto die op Ebay staat zou ik hem
nog niet omdoen indien ik hem bij een pak
wasmiddel gratis zou krijgen. Anders gezegd: Ik
vind hem niet zo mooi.

Point taken. :wink: Tsja, het zijn vrij uitgesproken modellen die waarschijnlijk ook wel extreme reacties uitlokken. Of je vindt ze heel leuk, of je vindt het helemaal niks.

Zo was het ook met Panerai een paar jaar geleden… (hint, hint)
Jur