Iaxa chronograaf

En als we ons vervelen door dit weer… dan plaatsen we toch gewoon op deze site een leuk horloge waar iedereen zijn vrije zeg over kan vertellen! Gezellig en bovendien nog leuk ook! Ik vond deze (bijna NOS) nog in mijn verzameling. Hier ben ik ooit nog verliefd op geweest! Zeer mooie oranje wijzers op een zwart dial met goudkleurige ringen die het accent leggen! Vergulde kast en een datum op de 6 wat aantoont dat het hier gaat om een valjoux 7734. Hij is weer opgewonden en tikt weer vrolijk en ik ben er ook een beetje opgewonden van en gelukkig tikt mijn motor ook nog vrolijk!

9 likes

Leuk! Maar dan moet je toch wel een behoorlijke verzameling hebben, als je af en toe wat ontdekt/terugvindt. :grin:

Ik ben eigenlijk veel te weinig met deze site bezig. Dat is het grootste probleem!

1 like

Da’s geen probleem. Dat is alleen maar verstandig. Kost je alleen maar een hoop tijd en geld, hier rondhangen!:wink:

ja als ik tussen de zoekertjes kijk begint het te kriebelen. Ik los dat op met even mijn belastingsbrief voor me te nemen, dan kriebelt het ook maar op een ander niveau! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

:laughing:

Mooi model en toch denk ik dat deze in staal het beter doet. Enfin, het gaat er uiteindelijk niet om wat ik vind, jij vindt hem mooi en daar gaat het om :+1:t2:

ja maar dat denk ik ook wel. alhoewel dit verguldsel nog niks is afgesleten. Maar waarschijnlijk heeft u gelijk!

1 like

Maar het gaat me er ook niet om welke het beter doet, toch niet in deze prijsklasse! Als het een horloge was van enkele duizenden euro’s of een Rolex, dan praten we over andere bedragen. Deze is iets goedkoper!

1 like

En daarmee ook leuker :wink:

betaalbaar! :rofl: :yum:

1 like