Vandaag even langs de winkels gelopen in Ibiza stad (sorry mensen, heerlijk terrasweer hier) en kwam diverse uitvoeringen van de Ice Watch tegen. Het lijkt wat op Swatch, maar is toch weer anders. Het leuke is dat van veel uitvoeringen meerdere maten leverbaar zijn.
Terug in het hotel snel op Google gekeken. Het is een bedrijf gevestigd in Bastogne (België). Ik kan op geen enkel horlogeforum iets vinden. Er zit kitsch bij (maar dat is bij gerenommeerde merken ook zo in mijn optiek), maar ook hele aardige quartz klokjes. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
http://www.ice-watch.com/retail/collections.php
Groet Roelof
Niet mijn ding, maar voor ieder wat wils!
Ik heb er een paar weken geleden eentje voor mijn vrouw aangeschaft.
In zo’n kek aquakleurtje. Nix mis mee…
Niet mijn smaak. Ik heb de voorkeur voor metaal, tenzij het functioneel is. Zoals bijvoorbeeld rubber op een G-shock.
Ook niet mijn ding, maar als je het leuk vind waarom zou je het dan niet aanschaffen?
Ik weet ook niet wat er nog meer te koop is voor dit geld?
Ik heb er onlangs een voor mijn verjaardag gehad. Het is een leuke, pretentieloze klok. Mijn uitvoering (zwart, plastic) draagt zeer licht. Zo licht zelfs dat ik het soms niet merk dat ik hem om heb.
Mijn vrouw vond van een plaatje ooit die gifgroene leuk. Op het plaatje zag het er ook wel aardig uit.
Ik kende ze toen ook nog niet. Ik kijken. Dealertje was toen al ! gestopt ermee, maar had er nog enkele. Nu had ik al geen hoge verwachtingen, maar gewoon eerlijk ( voor wat het was ), maar ze zijn wel ERG plastiekerig hoor.
Toen ik later haar die Ice-watch “in het echt” liet zien , slaakte ze zucht van verlichting dat ik hem toen niet meegenomen had.
Ook niet als “geintje”.
Niet oneerbiedig bedoeld , maar voor meisjes in de brugklas zijn ze leuk.
Misschien niet te vergelijken , maar een Swatch-status zal het nooit behalen.
Een meisje uit mijn klas heeft er een.
Ik vond hem best mooi
Vreselijk, ziet er nog meer plastic uit dan een patatvorkje.
Mijn kleinkinderen vinden ze erg leuk.
Zelf vind ik het 3 x niks.
Gr,
L.R.
persoonlijk ben ik er niet weg van, doe mij maar een g-shock;)
MeistersingerFan Schreef:
Niet oneerbiedig bedoeld , maar voor meisjes in de
brugklas zijn ze leuk.
Precies daarvoor ben ik juist wel geinteresseerd. Mijn stiefdochter wilde ook graag een horloge van me hebben nadat ik haar moeder een Speedmaster reduced cadeau had gedaan. Echter een pubermeisje met zo’n horloge om naar school laten gaan vind ik even te veel van het goede, dan is zo’n Ice Watch misschien wel leuk (een Swatch heeft ze al, maar ze wil wat anders)
ik vind het ook niet geweldig … zou voor een ander merk gaan
heb er hier 1 liggen om in te korten.
De metalen delen tussen de band zijn volgens mij aluminium (middenschakels zijn metaal bij deze) en aan de zijkant zie je heel duidelijk een naad zitten op de schakels.
Niet mijn ding…