Ice-watch

Nooit gedacht dat ik het hier zou vragen …:sunglasses:

Onze dochter - 13 jaar - wil een ice-watch.

Tja, ze heeft er haar zinnen op gezet en ik kan ze niet ompraten met een mooi mechanisch uurwerk…
Ze vind ze zelfs mooier dan een Rolex :frowning:

Nu ja, het zal het puberen zijn zeker…hopelijk gaat het snel over en leert ze echte horloges te waarderen.:wink:

Maar ondertussen zit daddy ermee…

Du nu de vraag: waar koop ik zo’n gedrocht het best ? Of zijn de prijzen overal hetzelfde ???

Kan gewoon hier: http://www.horloge.nl/horloges/ice-watch/

Sorry, voor de internationale klant natuurlijk: http://www.mastersintime.com/nl/horloges/ice-watch/

Maar zijn op heel veel plekken te koop verder

Marc-B1 Schreef:

Nooit gedacht dat ik het hier zou vragen …:sunglasses:

Onze dochter - 13 jaar - wil een ice-watch.

Tja, ze heeft er haar zinnen op gezet en ik kan ze
niet ompraten met een mooi mechanisch uurwerk…
Ze vind ze zelfs mooier dan een Rolex :frowning:

Nu ja, het zal het puberen zijn zeker…hopelijk
gaat het snel over en leert ze echte horloges te
waarderen.:wink:

Maar ondertussen zit daddy ermee…

Du nu de vraag: waar koop ik zo’n gedrocht het
best ? Of zijn de prijzen overal hetzelfde ???

Heel herkenbaar:D
Mijn dochter wilde eens een digitale camera.
Ik dus avonden reviews bekijken voor de beste ‘bang for the bucks’.
Het moest (vond ik) natuurlijk wel van goede kwaliteit zijn.
OK, een paar goede gevonden en met haar naar de winkel.
"Kijk, dat is een goede en die… en die ook. Vind je het wat?"
Zegt dochterlief: “Hmm, ze zijn allemaal zwart of zilver. Ik wil een roze!”
't Is allemaal goedgekomen hoor;) Succes met de zoektocht!

't Is een heel trendy horloge: veel van mijn leerlingen (eindexamenleerlingen van 'n jaar of 16 -18) lopen er mee rond. Eerste alleen meisjes, maar de laatste tijd ook jongens, met hun ICE in de wat stoerdere kleuren. De nieuw Swatch, denk ik.

De laatste trend is G-Shock! Vooral bij de dames. Een witte versie. Daar kan ik mijn goedkeuring nog wel aan geven. (Verder is er een groepje bling-jongens, van die hipsters, die denken dat ‘groot’ hetzelfde is als ‘mooi’). Nano-horloges zijn nog niet gespot. Dat komt ook omdat geluidsdragers/telefoons etc. niet in de klassen mogen. Evenals petten, trouwens.

Maar ja, wat weet ik er nou van… een part-time leraar met een Rolex-achtig horloge aan een stoffen band. Een leraar met een Rolex, dat kan niet… Enne, hij heeft niet zo loep op het glas, dus die is echt niet echt!

Menno

Wees blij dat je dochter geen Rolex wil. Moet papa veel langer voor werken dan voor een Ice Watch :smiley:

tjvreeken Schreef:

Marc-B1 Schreef:


Nooit gedacht dat ik het hier zou vragen
:sunglasses:

Onze dochter - 13 jaar - wil een ice-watch.

Tja, ze heeft er haar zinnen op gezet en ik kan
ze
niet ompraten met een mooi mechanisch
uurwerk…
Ze vind ze zelfs mooier dan een Rolex :frowning:

Nu ja, het zal het puberen zijn
zeker…hopelijk
gaat het snel over en leert ze echte horloges
te
waarderen.:wink:

Maar ondertussen zit daddy ermee…

Du nu de vraag: waar koop ik zo’n gedrocht het
best ? Of zijn de prijzen overal hetzelfde ???

Heel herkenbaar:D
Mijn dochter wilde eens een digitale camera.
Ik dus avonden reviews bekijken voor de beste
’bang for the bucks’.
Het moest (vond ik) natuurlijk wel van goede
kwaliteit zijn.
OK, een paar goede gevonden en met haar naar de
winkel.
"Kijk, dat is een goede en die… en die ook. Vind
je het wat?"
Zegt dochterlief: “Hmm, ze zijn allemaal zwart of
zilver. Ik wil een roze!”
't Is allemaal goedgekomen hoor;) Succes met de
zoektocht!

Hahaha! Hier exact hetzelfde verhaal met de camera en dochter Tom! Het is ook bij haar goed gekomen want ze heeft op haar 15e haar eerste Canon spiegelreflex bij elkaar gespaard.
En Marc, mijn dochter zit ook nog steeds in de Icewatch en Ozoo fase. Zelfs naar Swatch kijkt ze niet.

Vrouwen logica! …kijk eens schat die vind ik mooi, bij vd Valk in de vitrinekast een ‘echte’ OOZOO…ik zeg zoooo…een OOZOO zozo…en nu? nou ik neem um.

Ik zeg nee he! ja hoor daar gaat ze richting de balie en de vriendelijke dame neemt haar sleutels ter hande en loopt mee…Ik probeerde haar nog op andere gedachten te brengen, zelfs toen ik zei: joh ik leg er honderd euro bij en dan kijken we voor een Seiko automaat voor de dames. NEE!! was het antwoord die wil ik!! zucht…vrouwen…:X

Ik heb m’n stiefdochter een Baby G gegeven. Is ze heel blij mee (tu)
Alleen wil ze een nu een wit bandje ipv een semi transparant. Dit weekend maar even ergens bestellen.’

Niks mis met een ICE watch voor puberende dochters toch. Techniek achter een horloge is nog helemaal niet van belang voor hun. Dat komt later wel goed.

Ik weet niets van Ice Watch, behalve dat je zelfs daarbij moet oppassen, want op het waterlooplein liggen zelfs hier van al replicas voor € 5,- …

Mijn dochter vind de iicewatch ook wel leuk. Ze wil graag een blauwe. Verder pakt ze heel vaak een G-Shock uit de kist. Vroeger vond ze die niets maar sinds ze dit jaar naar de middelbare school is gegaan merkte ze dat papa toch nog best wel hip was. :slight_smile: Nu kan ze de blits maken met al mijn horloges.
De kijkshop heeft overigens verschillende modellen van het merk regal in prijzen varierend van 15 tot 20 euro. Maar ja ze wil waarschijnlijk een echte “Ice”.

dreski Schreef:

Mijn dochter vind de iicewatch ook wel leuk. Ze
wil graag een blauwe. Verder pakt ze heel vaak een
G-Shock uit de kist. Vroeger vond ze die niets
maar sinds ze dit jaar naar de middelbare school
is gegaan merkte ze dat papa toch nog best wel hip
was. :slight_smile: Nu kan ze de blits maken met al mijn
horloges.
De kijkshop heeft overigens verschillende modellen
van het merk regal in prijzen varierend van 15 tot
20 euro. Maar ja ze wil waarschijnlijk een echte
"Ice".

Mijn zoon van 12 jaar draagt tegenwoordig heel regelmatig mijn GA-100. Leuk zo’n grote stoere klok op dat kleine polsje.

Marc,
Het wordt pas erg als ze zegt,Papa ik ga alle kleurtjes verzamelen:)
Mijn dochter heeft er ook en als ik dan vraag of ik mijn Seiko 5je terug kan krijgen kijk ze me aan met een blik van.
Je denkt toch zeker niet dat ik gek ben,daar blijf je mooi van af,eens geplukt uit jouw verzameling blijft geplukt uit jouw verzameling.

Sterkte in deze hopeloze strijd en laat maar zien welke het geworden is.

met vriendelijke groet,
Aad

Ach, niks mis mee.

Het is een zeer populair horloge onder mijn collega studentes van 20/25 jaar. Gewoon kopen.

Tja, een Submariner is er alleen in het zwart, blauw of groen… roze hebben ze (nog?) niet.

Bedankt voor de vele steunbetuigingen - ik voel me al iet minder depri nu.

Ja, wat Aad zegt: hopelijk begint ze niet te verzamelen - ben eens op de site van IW gaan kijken: waaaaaauuuuw wat een keuze zeg !!!

Enfin, hoedje af voor de slimme marketing jongens die het vrouwvolk weer zo zot heeft gekregen.

Nu bij BLOKKER hebben ze ook mooie lookalikes, maar NEEN DADDY, dat is GEEN ICE WATCH !!!

Terwijl dat DADDY toch ook enkele Alpha’s en Parnii heeft :smiley:

Haha, ik moet toegeven dat ik er ook een heb 8-), een grijze dat wel, geen paas-gele ofzo… Ik gebruik hem voor het sporten en hij voldoet prima moet ik zeggen. Plastiek-fantastiek (:smiley:

Succes!