Welk type is dit wel een knaller
“We settled on what is often called a pre-Carrera, reference 409 from around 1955. Made of solid gold and housing a Valjoux 22, its 35mm diameter case size would have been big for the period, certainly something fitting of what Ayrton’s father would have worn,”
En de Tudor Heritage Chrono, gedragen door Ethan Hunt (Tom Cruise) in Mission Impossible: Ghost Protocol
(Foto van Hodinkee site)
Iets zegt me dat dat niet aan het acteerwerk van Nolte of die Submariner heeft gelegen.
Da was ginne film, Henk. Da witte gij ook. Maar als series mogen:
Jackson Lamb met de F91W.
Daar heb je twee belangrijke punten
Weinig mensen die deze snappen denk ik
Cultuurbarbaren!
Ik refereer er nog met grote regelmaat aan, als mensen hier op het forum vragen hoe ze het beste hun horloge langs de douane kunnen krijgen, of de beste plek om hem veilig op te bergen.
Even goed vegen om het serienummer te kunnen lezen?
Van de week de film ‘The Endless Summer’ gekeken. Een van de grondleggers van het ‘surf film’ genre.
De film gaat over twee Amerikaanse sufers die in de jaren 60’s de wereld rondreizen om overal te golfsurfen. Voor die tijd natuurlijk een flink avontuur.
Hoewel ik (ondanks enkele pogingen) geen surfer ben, sprak de insteek van de film me erg aan. Lekker op avontuur de wereld rond, en deed me wat terugdenken aan mijn dagen als duikinstructeur.
In de film draagt een van de surfers, Mike Hynson, een mooie duiker die vaak duidelijk in beeld komt. Het is een Dacor 600. Dacor was een fabrikant van duikuitrusting, dus ik vermoed dat het horloge van een andere fabrikant komt.
AP Royal Oak “End of Days”
En dan met een fake 6105…
The horror…the horror…