Tja, nu kan het topic wel dicht natuurlijk
Manman wat n knallers.
Qua tijdzones win ik het maar verder…
Okee, even voor de goede orde: 3 moderne stalen Rolexen op een rij zijn NIET iconisch. Even die kop uit het zand halen, mannen uit het groen!
Echt wel jonguh
Echt niet jonguh
Ik huil niet, ik lach
Als je dan toch met iconische Rolexen wil komen, ga dan voor de 5513, 1655 en Daytona.
Amen!!! Dit is precies wat mijn eindstation zou zijn. Misschien de bb58 vervangen voor hopelijk een blauwe bb54. We hebben precies dezelfde smaak
Nee hoor, zeker niet te modern, heb deze laatst nog om gehad en is echt een mooi ding! Maar waarom een Skydweller of groene Sub perse iconisch is ontgaat mij echt volledig.
Misschien moeten we eerst eens helder krijgen wat een iconisch trio is dan? Zal alvast mijn mening in de groep gooien:
3 verschillende horloges die samen iets gemeenschappelijks hebben en individueel en/of samen iets iconisch hebben. Zoals bijvoorbeeld dit trio:
Ik had het ook niet specifiek over jouw post, maar de verzameling van 3 Rolexen op een rij daarboven Eens met Speedy + Daytona!
Zou overigens dan zelf gaan voor Rolex 5513, Zenith A386 en Heuer Monaco. En “toevallig” heb ik van alle 3 de moderne versie gehad!
Mooi hoor die GMT collectie
Tof ding, nog steeds spijt dat ik die verkocht heb. Je hebt twee versies van de Monaco, je moet dan deze met de matte wijzerplaat en de kroon aan de linkerkant hebben. Of is die uit de collectie?
Vind je m’n carrycase niet mooi?