Geen idee of dit in het verleden al eens is geopperd of uitgevoerd, maar wat vinden jullie van een Horlogemarkt Live? Tijdens deze ochtend/middag verzamelen verkopers van horloges zich op locatie X en via een topic worden potentiële kopers uitgenodigd hierbij gratis aanwezig te zijn. Aldaar kunnen horloges live worden bekeken, gepast en verkocht. Allemaal face to face en alleen leden van HF hebben toegang.
Dat was ook mijn 1e eigen reactie, echter, daar komt “van alles” op af. Mijn voorstel beperkt zich tot HF-leden, nieuw of oud. Wordt vast nog gezellig ook en een horecagelegenheid zou het ook wel zien zitten.
In eerste instantie wel een goed idee. Organisatorisch lijkt het me lastiger te organiseren. Dan wordt het een meeting zoals wel vaker georganiseerd wordt. Zoals de Noordelijke HF-meeting, dan kan je daar je horloges verpatsen!
Op een besloten deel van de Rikketik! Waar bijvoorbeeld ook reparateurs hun kunnen laten zien en - diepe wens! - Kabaalstra zijn werkbank en Koen zijn Hamilton verhaal kan afsteken en nog zo veel meer! Maar wel exclusief HF!!
1e zondag van elke maand, steeds ergens anders, bijv. zondag 6 november regio Oost (Irish Pub Almelo), 8 (niet 1) januari regio Midden (Van der Valk Leusden), enzovoort. Dan komt iedere regio met enige regelmaat aan bod.
Mij lijkt gewoon zo een meeting als een half jaar geleden in Groningen erg leuk! Moet wel zeggen dat ik de tijd niet heb (lees te laks ben) het zelf te organiseren
Helemaal mee eens. Stelde mij voor dat een verkoper van een supermooi horloge uit het zuiden dan niet naar zo’n meeting gaat in het noorden om het te verkopen.
Ik weet niet met welke regelmaat de ‘gewone’ meetings worden gehouden, maar is dat niet gewoon weer eens een leuk idee? Die van vorig jaar heb ik helaas moeten missen, dus ik zou daar wel bij willen zijn.