Ideeën: black bezel diver / beater

Ok, deze heeft een grijze bezel, maar wel een prachtig horloge met hele fijne specs.
Heb zelf de groene variant. De band is echt zeer comfortabel vind ik.
Daarnaast een erg goed horloge, van een merk dat je niet op elke hoe van de straat tegenkomt.

4 likes

Deze springt er wel echt uit wat mij betreft!:fire:

Een SPB313 lijkt mij een goed idee. Toevallig weet ik er nog één te koop…

3 likes

Ik zou zelf voor de HC gaan, maar deze mag je ook niet missen hoor . Super mooie dial , https://www.lejourwatches.ch/products/lj-cd-001

3 likes

Ik ben bezig met een zelfde zoektocht. Ik vind de Christopher Ward erg gaaf al lijkt hij wat dik.

Die is met 11.3mm juist behoorlijk dun voor een duiker :thinking:

De C60 Trident pro 600 geeft 12,95mm

@Petteflet je bent nodig!

De juiste mist in alle bovenstaande tips!

2 likes

Ik denk dat @Abel gelijk heeft… de nieuwe Citizen Promaster in Ti is een schot in de roos. :v: Een volwaardige duiker (dus geen “mode-duiker”), geïnspireerd op een model van Citizen uit 1977, uitstekend uurwerk en een echte banden-swapper. Voor een hele gunstige prijs (< 600 euro).

7 likes

Erg gaaf horloge! Maar zonder TI band als ik het goed heb?:see_no_evil:

1 like

Wat ook niet heel dik is maar het plaatje is van de nieuwe C60 300 :wink:

Nee klopt en ik had in mijn hoofd dat de 600 over de 13mm heen ging. Alleen het rode accent op de 300 is niet mijn ding.

Nu is dit ook niet mijn topic natuurlijk :grin:

Phobos :sunglasses:

Ik heb mijn Certinas allemaal rond de €300 gekocht en nooit spijt van gehad. Prijs/prestatie prima (diver) beaters!

Puahhh die wil ik wel. Ziet er heel strak uit.
Is die al in NL of wordt dat import?

Super tof horloge, op internet heb ik ook de blauwe variant gezien die mij echt aanspreekt! :star_struck:

Deze dus, titanium, super!

8 likes

Vintage look, mooie maat (40,5mm) Super draagcomfort. 80hr gangreserve en mooi bol saffier.

4 likes