Ik zit met een dilemma; ik heb een skx007 lichtjes gemod ( zie foto onder artikel ).
En vind geen strap om er bij te dragen.
Ik ben echt een dikke zeiker als het aan komt op conformiteit dus het moet wel goed samenpassen.
Momenteel draag ik er een NATO strap rond maar de skx is zo zwaar in vergelijking met de NATO strap dat het voor mijn dunne polsen niet aangenaam draagt.
Vandaar roep ik jullie inspiratie op als hulplijn.
Leef jullie uit!
Mirage of Black-Ops van Erika. Deze zijn steviger dan NATO’s. Bij Erika kan je ook custom oranje laten stikken. https://erikasoriginals.com
En anders @Ko-Banden laten adviseren. Denk zelf aan een stevige zwarte band evt afgestikt met oranje alhoewel dat voor mij niet zou hoeven terugkomen in de band.
Kan je die straps van Erika ook ritten zodat je niet het extra stof onder de kast van het horloge onder door laat lopen?
Zodat hij niet zo hoog op je pols ligt?
Ik zou een mooie handgemaakte leren band van Remie Beijer van www.7T2Straps.com adviseren. Die maakt dikke, sterke banden, die het gewicht van je SKX aankunnen. Zo’n dun NATOotje is inderdaad niet zo fijn.
Ja die zijn super… zeker qua kwaliteit in verhouding tot de prijs. Geen rammel banden en makkelijk in te korten met een kleine plat schroevendraaiertje.
Zo’n 007 is nu eenmaal een zware bak en hij is vrij hoog.
Zelfs aan een super oyster vind ik hem nog een beetje topzwaar.
Maar na verloop van tijd zit het best goed.
Yep, de flatvent heb ik hier ook, zit heel lekker in de zomer.
Ze gaan helaas niet zo lang mee, vooral met zout water.
Na een jaar of 3 krijg je barstjes en gaat de band scheuren.
Maar ach, voor een tientje heb je een nieuwe
Ik vind ze het geld wel waard. Solid links en endlinks, de aansluiting op de kast vind ik ook fatsoenlijk. Ik heb zelf de versie die tapered naar 18mm bij de sluiting, maar dat is persoonlijke voorkeur.