Ideeën voor duikhorloge zoontje?

Maar wel leuk. En een studie is overrated (kijk maar naar Ide), dus gewoon spaarpotje omknikkeren en op zoek!

1 like

HBO is geen studie

2 likes

Die is er ook gewoon als midsize hoor dus hoeft geen probleem te zijn. @Bears z’n idee was zo gek nog niet.

1 like

Zo werken die dingen; heerlijk is dat! :blush:
Veel plezier met uitzoeken!

De Citizen EP6051-14L horloge dames Eco-Drive Blauw, 33,5 mm. Mooi ding voor onder de €200,-

351c644f5c713d852ffc1a535da5b3c6b9ffa6e4_1_500x500

6 likes

Deze dus. Betere keuze kun je niet maken. 10 jaar en gek van Citizen. Stoer, betrouwbaar en in proportie

De ny2300 is het kleinere broertje van de ny0040. Misschien een optie?

+1👍

Casio, heeft vast ook wel een klein duikertje en ze zijn best degelijk en betaalbaar.

Ik heb hier best wel lang over nagedacht, en kwam na op een gegeven moment bij Marathon uit. WW194027 is een duikhorloge met een 36mm doorsnee en 12mm dikte, 300m WR met Tritium buizen, wat natuurlijk retecool is voor zo’n jongen.

Zoveel 36mm duikers zijn er nu ook weer niet. En het is quartz, dus set and forget. Een 10-jarige met een automaat of handwinder opzadelen is vragen om ellende, ook vanuit onderhoudsperspectief.

Dit lijkt me een heel goede suggestie. Stoer ding wel.

Cool. Waar te koop in Nederland en wat kost dat?:smile:

Ik heb deze Casio voor mijn zoontje gekocht. 100 m water resist, quartz en 34 mm. Echt een leuk ding voor €30. Mijn zoontje is 4 dus wellicht niet stoer genoeg voor jouw zoon.

Dit lijkt mij inderdaad de perfecte keus! Voor iemand die nog in de groei zit zou ik nog niet te veel geld uitgeven, dus dat horloge lijkt me uitstekend geschikt. Als hij over een paar jaar nog steeds helemaal gek is van Citizen duikers, dan is dit misschien wel een mooi cadeau:

1 like

Ik heb op mijn twaalfde leren duiken en heb toen een Momentum gekregen (M1 vrouwenmaat) deze is 38mm uit mijn hoofd).

Ik zit eraan te denken deze uit de deur te doen omdat hij wat klein is voor een volwassen pols. (Smaak natuurlijk) Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag :slight_smile: