lekker strak, Duits, brushed steel dus krasjes vallen wat minder op
200m waterdicht
de Sinn 556i
Ik maak me er niet zo druk over.
Maar de Lawless in 37 mm en deze Vulcain staan allebei op t potentiële lijstje voor volgend jaar.
Tourby is voor mij te doen om langs te gaan.
Points of sale list op de site van Vulcain klopt helaas niet. Twee juweliers die voor mij gunstig qua locatie zijn, hebben t merk niet meer op de site staan…
Ik zou je 39mm eis loslaten. En er een mooi sporthorloge naast nemen. Vind je huidige set vrij “dressy”, dus misschien leuk voor de variatie? + een ander merk nemen dan je nu al hebt.
Bv. een mooie Omega Speed- of Seamaster (iets boven budget) of bijvoorbeeld een Longines Legend Diver. Ik vind deze persoonlijk best wel epic. En binnen budget.
Ja, de Legend Diver in 36mm
Goeie!
Of gewoon de 41. Wat is 1mm rondom extra nou helemaal?
Voor in de tuin / lekker ‘buiten rommelen’
Een Seiko Alpinist (ik heb overigens een mooie ‘Deep Lake’ in het blauw staan), of een Bronze Hamilton Khaki field, of een Khaki King of een Cituzen Ray Mears titanium.
Iets moois dan maar gewoon een Ranger ga je echt klussen, boorhamer, of ander zwaar gereedschap gewoon even het horloge af doen.
Tja het blijft altijd moeilijk die keuze, ben zelf nu ook aan het klussen in mijn nieuwe huisje.
Heb nu een heeeeel goedkoop quartz ding gekocht ( Ali) na de verbouwing gratis op te halen voor HF leden .
Ik denk dat de Apple Watch Ultra wel een kansje maakt
Hier zat ik ook aan te denken. Een longines legend diver.
En binnenkort ook in 39mm
Toch?
@Sanderrr en @Myspeedyworld
Aah damn wat een rot forum is het soms ook, die kende ik nog niet … en nu wil ik hem !
Cool!
(Iemand ruilen ik heb een gewone khaki field in de aanbieding)
In de aanbieding in 36mm
https://www.acejewelers.com/nl/longines-heritage-legend-diver-watch-36mm-l3-374-4-30-2
U bent een actief horlogeliefhebber en kent denkelijk de markt. U heeft de Ranger op het oog…
Daar gaat kennelijk uw gevoel naar uit. Prima keuze natuurlijk. Ik zou er gewoon voor gaan. Succes!
Ik had erbij moeten zetten dat ik er wel van moest balen als ik er met mijn grasmaaier overheen zou rijden. Dus deze valt af.
Gelukkig kan ik kopen wat ik wil, of ze nu meeleest of niet. Zolang ik het gras maar maai
Longines is wel tof ja, goede suggesties in die 39mm maat!

En binnenkort ook in 39mm
Toch
Dat zou wel gaaf zijn ja!