Ideeën voor een "premium" beater

Het is weer eens zover: ik mis een horloge in de collectie. 2 klinkt zo goed, maar is voor mij toch net te weinig. Ik heb er 2 in de watchroll en er is een gapende leegte:

Nu hebben mijn wederhelft en ik besloten om buiten de stad te gaan wonen en iets te kopen met een grote tuin, voor tuinwerk en een beetje beaten zijn bovenstaande 2 niet echt super geschikt.

Koop een g-shock denk je dan, maar ik ben een horloge liefhebber en wil een horloge waar je zo je klusjes in en om het huis mee kunt doen maar die dan daarna op het terras ook lekker shined. Dus iets meer premium (en bijbehorende gevoel).

Zelf heb ik de Ranger op het oog, op nato dan. Kan zelf niets beters bedenken dus ben benieuwd naar jullie ideeën!

Oh ja, 36-39mm (39 echt de max!) en budget tot 2k ongeveer (dus 2.5).

Plaatje voor het idee

14 likes

Omega - Rolex - Tudor.

Dat is leuker dan Tudor - Rolex - Tudor. Ik kan niet zoveel met een Ranger op nato en het bijbehorende premium gevoel, dat bestaat niet.

Oh, kut. Half gelezen, my bad!

10 likes

Jij wil gewoon een nieuw horloge want die bb36 is zeker even geschikt om in de tuin te werken, zeker nu hij al wat ingedragen is.

13 likes

Plug m wel vaak merk ik, maar toch:

2 likes

Je weet dat je een horloge ook kan afdoen en omwisselen? Ik vind het bijna misdadig om tijdens klussen of werk in de tuin een premium horloge te dragen. Geef gewoon toe dat je weer een mooi horloge wil. :wink: Een reden hiervoor zoeken is niet nodig.
Gezien de kleuren die je nu hebt zou ik de bb58 blue nemen. Perfecte toolwatch.

6 likes

Damasko DS30 op staal

15 likes

Formex Essence.

10 likes

Okay, ik wil weer een mooi horloge :sweat_smile:
Staak de beater zoektocht! :rofl:

13 likes

Laat mijn Navitimer het maar niet horen.

Wat is deze? Ziet er wel tof uit.

1 like

39mm, EUR 2k licht gebruikt, quartz dus geen zorgen over het uurwerk bij timmer werk. Veel geborstelde delen, dus verdraagt m.i. beter een krasje.

Een GS als beater voorstellen, ja dat doe ik gewoon :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes

Die is echt tof @SwissToni :+1::+1:

1 like

Ja, deze staat ook al een poosje op mijn wishlist!

Aaah, nu zijn we er. :slightly_smiling_face:

Ik zou een van deze wel eens op het forum willen zien :point_down:

17 likes

Thanks voor deze tip, die ziet er goed uit! Ga binnenkort ff naar Aken, misschien hebben ze hem daar ergens liggen voor een mooie prijs :grin::see_no_evil:

1 like

15 likes

Ja maar met een budget van rond 2K gaat dat hem niet worden in deze zoektocht :rofl::rofl:
Supermooi, dat dan weer wel…

1 like

Die ook gaaf, kijk ik zelf ook regelmatig naar. Ik ben alleen bang dat wanneer de hype weer voorbij is dat deze het zelfde lot beschoren is als al die andere re-issues van leuke duikers.

2 likes

Budget lees ik gewoonlijk over :man_shrugging:t2:

2 likes