Ideeën voor een volgend horloge

Ik zal daar binnenkort maar eens naar luisteren.

1 like

Jij bent geen makkelijke hè?

Ballpark reactie is dan dat ik een maximum van 38 a 39 aan zou houden voor alles waar geen duik- of GMT-bezel aan zit, en uiterst, uiterst 41mm met duik- of GMT-bezel. Liefst ook een lug to lug afstand van maximaal 48mm.

Er zullen zat mensen zijn die me vertellen dat ze dragen wat ze willen, dat het goed kan, en dat je een horloge niet terug kunt brengen tot de specificaties, maar de bittere ervaring heeft mij geleerd dat een oncomfortabel horloge wat te groot is voor de pols uiteindelijk in de kist blijft liggen, niet gedragen wordt, en uiteindelijk met verlies geflipperd gaat worden.

Ik ben een hele makkelijke. Uiteindelijk maakt het me geen reet uit welk horloge TS koopt of draagt. Maar als ik m’n naam onder een advies moet zetten wil ik weten waar ik advies over geef, en met welk doel voor ogen.

Ongeïnformeerd advies is slecht advies.

:slight_smile:

3 likes

Even goed nadenken, idd, over wat je nou eigenlijk wilt, waarvoor en hoe je het wilt gebruiken en aan welke eisen het (dus) moet voldoen en natuurlijk wat je mooi vindt. Wij denken dan graag mee. Vinden we alleen maar leuk. :blush:

1 like