Ideeën voor een zwart vrouwenhorloge

Vrouwenhorloges… heb ik niets mee! :smiley: Maar ik zou mijn vrouw, eigenlijk vriendin, alleszins de moeder van mijn twee kinderen een horloge willen kopen. Ik heb haar al een paar voorstellen gedaan, maar ik denk dat ze zelf niet meteen weet wat ze mooi vindt.
Deze echter vindt ze wel heel mooi: https://www.chanel.com/us/watches/p/3599594131148/j12-watch-caliber-12-1-38-mm/, maar aangezien het haar eerste fatsoenlijke horloge zou zijn en ze niet meteen de meest voorzichtige vrouw is, is dit budgettair ook niet meteen de beste keuze. Als wit alternatief had ik deze voorgesteld: Deze Certina DS-6 Lady C039.251.11.017.00 horloge is online te koop., maar dat vond ze maar niks. De feedback was dat ze liever iets helemaal zwart had (en niet deze zwarte variant). Dus ik snap niets van haar fixatie voor de witte Chanel. Vrouwen zijn wel vaker niet te begrijpen… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
Dus ja, ik hoor de voorstellen graag komen. Niet te groot alleszins, 35-38 mm, zwart en qua budget rond de 500 EUR. Ik weet niet of leeftijd een rol speelt maar in mei wordt ze 37!

Shoot! :slight_smile:

3 likes

Deze is 34 mm en lijkt een beetje op de Chanel, maar de datum is mooier geplaatst.

5 likes

Rado heeft een heel aantal keramische horloges (zoals de Chanel)

1 like

Movado Museum horloge👌

1 like

Precies 500 ekkies en zwart! Alleen wel 40mm :sweat_smile:

Hier ook 36mm

7 likes

Het Chanel horloge doet mij denken aan een Tag Heuer Aquaracer.

De oudere varianten (ref WAF1310 WAF141C etc…) zijn er zeker te vinden voor je budget, ook met zwarte plaat.

Omdat jij van de Omega’s bent een echte HF-suggestie (gooi omhoog dat budget): koop een Seamaster Aqua Terra! Je hebt ze met witte plaat maar de pianoblack plaat van de eerste generatie is ook een aanrader.

2 likes

Deze laat ik haar zeker zien! Daar een zwart leder bandje op lijkt me ook top!

1 like

Ja, had ik ook aan gedacht. Maarrrrr, had ik al gezegd dat ze - in tegenstelling tot mij - niet de meest voorzichtige persoon is? :sweat_smile: Misschien in een later stadium de Omega toer opgaan…

1 like

Zie hier het herenmodel (43mm) op leer.

1 like

En er is ook een full black versie zie ik! :ok_hand: Maar wsl PVD coating, ben ik niet zo voor…

Rado is het eerste wat in mij op komt, keramisch dus aardig krasvast :muscle:t2:

1 like

Mijn vriendin heeft een zwarte Tissot PR100 waar ze erg tevreden mee is. Ik heb hem gekocht op staal en later een bijpassende leren band gekocht. Het horloge is ook verkrijgbaar met een MOP wijzerplaat mocht ze dat mooi vinden! Destijds heb ik dit horloge voor 200 USD kunnen kopen bij Jomashop, dus uiteindelijk iets van 225 euro betaald voor een dameshorloge met een listprijs van 675 :smiley:

2 likes

De diamantjes op de wijzerplaat en de naam Chanel die staat voor elegant en tijdloos. :woman_shrugging:

Of toch iets kleiner formaat, simpel, wit en dan van Seiko?

Of zoiets

Lastig :sweat_smile:

2 likes

Ik blijf dit een hele mooie lijn vinden van Seiko voor een vrouwenhorloge:

Misschien de SRP837J1? Diameter is wel iets kleiner met net geen 34 mm.

1 like

Lastige combi…

1 like

Heb er een paar laten zien en ze heeft precies toch een voorkeur voor de Victorinox op zwart staal. Vind ik persoonlijk ook wel een heel leuke. Bestaat ook ik 43 mm! :sweat_smile: Maar ga ik mezelf niet aan wagen. Gaat “te licht” aanvoelen denk ik ten opzichte van de rest van de collectie…

Wellicht :sweat_smile:

Tissot Seastar? 36 mm. Ook nog met parelmoer wijzerplaat en diamantjes te krijgen. Mijn vriendin draagt de zwarte two tone versie, maar zwart zonder goud bestaat ook.

2 likes

4 likes

Gewoon die Chanel kopen!
Ze is het ongetwijfeld waard.

2 likes