Beste leden,
ik heb een vraag en hoop echt dat jullie mij verder kunnen helpen.
ik heb last een horloge gekocht helemaal compleet.
het horloge geeft een stempel afdruk aan waar ik niks van kan maken= MGA of AMG of GMA? zie bijgevoegde foto’s.
zelf heb ik een tijdje bij Mikrolisk doorgezocht en andere sites maar helaas tot nu toe nog geen resultaat.
weten jullie hier misschien meer wat van? naam, jaar, merk, bedrijf.
alvast hartstikke bedankt!
met vriendelijke groet,
S.Silva
Aangezien het een vraag naar informatie is heb ik het verplaatst naar het vragen topic.
super, dankjewel!
Wat voor horloge was dat eigenlijk?
Het horloge geeft helaas geen merk op de wijzerplaat of ergens anders aan. Onder de balans staat REF.030
Ranfft geeft aan dat het uurwerk van CYMA merk is maar hier ben ik niet erg zeker van, want er zijn meerdere uurwerken die er sprekend op lijken met een andere nummer.
op het uurwerk staat 764909
Groetjes.
alvast bedankt.
Ik denk eigenlijk dat dit ooit een zakhorloge is geweest dat is omgebouwd naar een polshorloge
Opwindstift en kroon zit wat verder weg van het uurwerk af. de kroon kun je ook indrukken en de wijzers verstellen. de kroon kun je ook naar je toe trekken op stand 1 om het op te winden en stand twee om ook weer de wijzers te stellen. het is best wel bijzonder want dat ben ik nooit tegengekomen, het indrukken dan. geen idee of dat wel zo hoort.
Groetjes,